خبرگزاری کار ایران

قراب: در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم

کد خبر : ۶۱۷۷۵۲

عضو هیات مدیره استقلال از روند موفقیت‌های این تیم تمجید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، جواد قراب عضو هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: لیگ برتر برای استقلال با رده سومی به پایان رسید و آقای شفر انتظارات را در مسابقات لیگ برتر برآورده کردند. به ایشان، کادرفنی، بازیکنان، کادر مدیریتی و تمامی دست اندرکاران باشگاه در پایان لیگ برتر خسته نباشید می گویم و امیدوارم موفقیت های استقلال در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شود.

وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: استقلال سه مسابقه حساس پیش رو دارد و همه هواداران و کادر مدیریتی برای این سه دیدار به تیم آقای شفر اعتماد کامل دارند. در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان صعود به جمع 8 تیم برتر قاره آسیا و پس از آن صعود به مراحل بالاتر را دنبال می کنیم. اتفاقی که با توجه به نمایش های درخشان استقلال در ماه های اخیر، دور از دسترس نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: استقلال در ماه های اخیر فرم خوبی از نظر فنی و بدنی دارد و پیشرفت تاکتیکی این تیم به گواه همه کارشناسان ملموس است. همچنین تیم از نظر روحی بسیار شرایط خوبی دارد و بنده در سفرهایی که در کنار تیم حضور داشتم و در تمرینات به وضوح یکدستی و همدلی را در تیم دیدم. این ویژگی می تواند در سخت ترین روزها به استقلال کمک کند و پلی برای ادامه پیشرفت تیم باشد.

قراب صحبت های خود را خطاب به هواداران به پایان رساند و اضافه کرد: هواداران استقلال امسال سنگ تمام گذاشتند. در لیگ برتر در کنار تیم بودند و در آسیا نیز که با وجود دو میزبانی در رده اول قرار گرفتند. آقای افتخاری مدیرعامل، تمامی اعضای هیات مدیره، معاونت ها و کارمندان باشگاه به دنبال پیشرفت هر چه بیشتر استقلال هستند و در این راه نباید حمایت های وزیر محترم ورزش و جوانان آقای دکتر سلطانی فر فراموش شود. همه می خواهیم تیم را به جایگاهی برسانیم که مطلوب هواداران است و در این راه به حمایت آنها نیاز داریم. از همه هواداران می خواهم که در روزهایی که برای استقلال با حاشیه و شایعه همراه است، آرامش خود را حفظ کنند و شایعات را باور نکنند تا تیم از مسیر موفقی که آغاز کرده، منحرف نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز