خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد سرمربیان کروات و آلمانی سرخابی

به خاطر برانکو؛ استقلالی ها به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار باشند!

کد خبر : ۶۱۷۲۰۴

استقلال با شفر در 22 بازی لیگ برتر نزدیک به 70 درصد بازی های خود را برده است.

به گزارش ایلنا، هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید و این در حالی بود که رقیب سنتی این تیم با 11 امتیاز فاصله در رده سوم قرار گرفت.

سرخپوشان در حالی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند که با برانکو از هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم استارت کاری خود را زدند و حالا این گونه در فوتبال ایران‌آقایی می کنند. در سوی مقابل آنها هم وینفرد شفر از هفته نهم سکاندار آبی پوشان شد و در 22 بازی که انجام داد نمایش فوق العاده قابل قبولی در لیگ داشت و هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرد.

شفر در 22 بازی که هدایت استقلال را در لیگ در دست گرفت به 13 برد، هفت تساوی و تنها دو باخت دست پیدا کرد و از مجموع 66 امتیاز ممکن به 46 امتیاز دست پیدا کرد. اما برانکو در 22 بازی نخستی که در لیگ هدایت پرسپولیس را به عهده داشت چند امتیاز گرفت و چه عملکردی داشت؟

بدون در نظر گرفتن اختلافات جزئی بین شرایط دو تیم در دو برهه مختلف، پرسپولیس با برانکو از هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم آغاز کرد و با احتساب 22 بزای تا هفته هفدهم لیگ بعد به آمار عملکرد او می پردازیم. سرخپوشان در این مدت با پروفسور کروات خود از 66 امتیاز ممکن به 36 امتیاز دست پیدا کردند. آنها 10 برد، 6 تساوی و 6 باخت در کارنامه خود به ثبت رساندند تا بدین ترتیب مشخص شود آمار پیرمرد آلمانی از سرمربی اسبق تیم ملی ایران بهتر است.

شفر 69٪ امتیازات را به خود اختصاص داده و در سوی مقابل برانکو به 54٪ برد دست پیدا کرد. حال باید دید در واقعیت هم شفر می تواند مانند برانکو در استقلال انقلاب کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز