خبرگزاری کار ایران

سپاهانی‌ها دوباره دست به دامن استاندار شدند؛

مطالبه حضور ساکت و قلعه نویی در جمع طلایی پوشان

کد خبر : ۶۱۷۰۷۸

هواداران سپاهان خواستار بازگشت سرمربی و مدیرعامل سابق خودشان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ سپاهان روز گذشته با شکست یک بر صفر مقابل استقلال تهران در خانه فصل را با رتبه نازل چهاردهمی در جدول به پایان رساند تا پایین‌ترین  تیم سقوط نکرده در لیگ برتر باشد و ضعیف‌ترین فصلش را در تاریخ لیگ برتر تجربه کند.

سپاهان در طول فصل همواره به دلیل نتایج ضعیف مورد انتقاد شدید هوادارانش بود و در مقطعی از فصل هواداران باشگاه با درخواست از استاندار اصفهان از وی خواستار ورود به وضعیت این باشگاه را داشتند تا مهرعلیزاده دست به کار شده و خواهان تغییراتی در این تیم شود که منجر به استعفای طاهری و برکناری کرانچار شود و کار با سرپرستی تابش و هدایت ابراهیم‌زاده دنبال شود. تغییرات در سپاهان جواب نداد و حتی نتایج این تیم ضعیف‌تر هم شد تا فصل در شرایطی اسفناک برای طلایی‌پوشان به پایان برسد.

اخیراً هواداران سپاهان بازهم برای اعمال تغییرات مورد نظر در باشگاه سراغ مهرعلیزاده رفته و درخواست بازگشت مدیرعامل و سرمربی سابق این تیم را مطرح کردند. سپاهانی‌ها خواستار بازگشت محمدرضا ساکت و امیر قلعه‌نویی به تیمشان هستند تا خاطرات شیرین همکاری این دو نفر را زنده کنند.

ساکت و قلعه‌نویی در فصل‌های نهم و دهم لیگ برتر به دو قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کردند و به جمع 8 تیم پایانی رقابت‌های آسیایی صعود کردند تا یکی از بهترین دوران این تیم رقم بخورد. در حال حاضر ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال است و بعید است این سمت را برای مدیرعاملی در سپاهان رها کند و قلعه‌نویی هم شرایط خوبی در ذوب‌آهن دارد و آوردنش به سپاهان کار دشواری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز