خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر

کد خبر : ۶۱۶۹۵۹

بازیکنان برتر هفته سی‌ام در تیم منتخب قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته‌ سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر هم انجام شد تا پرونده فصل هفدهم فوتبال کشورمان هم بسته شود و در این میان در هفته پایانی مطابق معمول هر هفته بازیکنانی بودند که عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشتند و توانستند در تیم منتخب هفته قرار بگیرند.

دروازه‌بان: حامد فلاح‌زاده (سایپا)

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر

عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و بارها با سوپر واکنش‌های خود در جریان دیدار با پیکان مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و به حق می‌توان گفت دایی و شاگردانش این 3 امتیاز را بیش از هر بازیکن دیگری مدیون اون هستند. خود دایی هم در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد.

 

مدافع راست: وریا غفوری (استقلال تهران)

مثل همیشه ستاره تیمش در دفاع و حمله بود و پاس تک گل بازی را هم به تیام داد تا او با استفاده از فرصت طلبی خودش بتواند 3 امتیاز برای استقلال به ارمغان بیاورد.

 

مدافع: پژمان منتظری (استقلال تهران)

تجربه بالای منتظری این روزها برای استقلال کیمیاست و او توانسته به خوبی خط دفاع تیمش را رهبری کند و در بازی با سپاهان هم عملکرد خوبی مقابل حملات حریف داشت و کمتر اجازه خودنمایی به حریف دادند.

 

مدافع: محسن بنگر (نفت تهران)

در برابر حملات بی امان ذوبی‌ها به خوبی ایستادگی کرد و بارها با واکنش های به موقع خطر را از جلوی دروازه تیمش دفع کرد که یکی دو صحنه در حد خریدن گل برای تیمش بود.

 

مدافع: مسعود ابراهیم‌زاده (صنعت نفت)

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر

عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و یک پاس گل هم داد تا بازی خوبش را تکمیل کند، هرچند تیمش پیروز میدان نشد.

 

هافبک دفاعی: کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

بازی خوب و روانی انجام داد و به خوبی مرکز زمین را کنترل کرد و گلی هم که زد به نوعی تکمیل کننده بازی خوبش در جشن قهرمانی پرسپولیس بود.

 

هافبک میانی: احسان پهلوان (تراکتورسازی)

بازی خوب و منطقی از خودش به نمایش گذاشت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا تراکتورسازان فصل تلخ را با پیروزی تمام کنند.

 

هافبک میانی: بختیار رحمانی (ذوب آهن)

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر

روز خوبی مقابل نفت تهران داشت و بارها با حرکات خودش خط دفاع حریف را آزار داد و پاس گل استادانه‌اش به کی‌روش استنلی هم زمینه پیروزی و کسب نایب قهرمانی تیمش را فراهم کرد.

 

مهاجم: حامد پاکدل (صنعت نفت)

 2 گل از 3 گل تیمش را زد هرچند که این گلها منجر به پیروزی صنعت نفت نشد ولی کار خوب پاکدل در این بازی انکار ناپذیر است.

 

مهاجم: کی‌روش استنلی (ذوب‌آهن)

در روزی که خط دفاع و دروازه‌بان نفت موقعیت‌های زیادی از شاگردان قلعه‌نویی گرفتند، یک مهاجم فرصت طلب مثل کی‌روش توانست از فرصت استفاده کرده و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده و نایب قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

 

مهاجم: مامه تیام (استقلال)

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر

سپاهان آمده بود تا لیگ را در خانه و در بازی حیثیتی مقابل استقلال با پیروزی تمام کند و آبی‌پوشان برای حفظ جایگاه 3 امتیاز را می‌خواستند و در این راه تیام تک گل پیروزی بخش آبی‌ها را به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز