خبرگزاری کار ایران

با ناداوری‌ها شانس صعود را از دست دادیم

آبشک: برای محمود فکری متاسفم / چرا نفت مسجد سلیمان محروم نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۳۶۸

هافبک بادران تهران می‌گوید با ناداوری‌ها شانس صعود آنها از بین رفته و نتوانستند در جمع مدعی‌های هفته آخر حضور داشته باشند.

محمد آبشک در گفت و گو با ایلنا، در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: ما درصد شانس صعود برای خودمان قائل بودیم و هستیم. باتوجه به اینکه نفت با هوادارانش آمده بود حداقل یک امتیاز بگیرد، که صعودش را قطعی کند، ما برای پیروزی به زمین رفتیم و بهترین فوتبال را در لیگ یک ارائه می‌کنیم. خیلی خوب بازی کردیم و یک سری اتفاق ها افتاد که همه چیز مشخص است.

آبشک در پاسخ به این سوال که سرمربی نفت اعلام کرده بود، اتفاقات پایانی این بازی از سوی بازیکنان بادران ایجاد شده، بیان داشت: ایشان که خودش را مربی باکلاس بالا و اخلاق مداری می‌داند و پرادعاست، بازیکن ما مصدوم شد و تعویض شد به همین دلیل توپ را بیرون زدیم؛ فکری به بازیکنش گفت برای بازی جوانمردانه توپ را به ما ندهد و به او گفتم که واقعا برای تو متاسفم. در واکنش به همین حرف لفظ زشتی را به کار برد و قابل گفتن هم نیست. موقع تعویض شدن من هم دوباره با لفظ بدی برخورد کرد. داور هم شاهکار کرد و مانند سایر مسابقات در حق ما نامردی شود. 

او افزود: تماشاگران آنها با چوب به زمین آمدند که در لیگ یک این شکل گرفته و نباید محروم شوند؟ اگر این تیم به لیگ برتر بیاید چه تضمینی است به بازیکنان حریف صدمه نزنند. 

هافبک بادران ادامه داد: از ابتدای فصل جو بدی علیه تیم ما شکل گرفت که داوری ها باعث شد تیم ما مدعی صعود نباشد. ما اگر دو امتیاز بیشتر داشتیم، الان به هفته آخر برای صعود امیدوار بودیم. در همین بازی هم یک پنالتی خنده دار به ضرر ما گرفته شد.

آبشک درخصوص اینکه برای فصل آینده با بادران ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: فعلا چیزی معلوم نیست و دوست دارم به لیگ برتر برگردم. مستحق صعود بودیم و با اینکه اینطور نشده، برای ادامه همکاری هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز