خبرگزاری کار ایران

کروس: زیدان نیازی به بلندگو ندارد / توانایی شکست هر تیمی را داریم

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۰۴۷

هافبک رئال مادرید می‌گوید آنها در لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند.

به گزارش ایلنا، تونی کروس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم بایرن مونیخ را دارد پیش از مصاف رئال مادرید با باوارایی‌‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سایت رسمی یوفا گفت: پیروز شدن در این مسابقات بسیار سخت است، اما شاید قدرت ویژه‌ای به رئال مادرید بدهد. احساسات در شب‌های بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا ویژه‌ است شما می‌توانید این را ببینید زمانی که در سانتیاگو برنابئو بازی داریم. بسیاری از بازیکنان ما در بازی‌های بزرگ شرکت کرده‌اند و ما می‌توانیم در موقعیت‌های دشوار آرام باشیم چون می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم.

او ادامه داد: زمانی که حتی برنده نیستیم، می‌توانیم جریان بازی را تغییر بدهیم. ما شرایط زیادی را تجربه کرده ایم، بنابراین نگران نیستیم. البته رویارویی با تیمی که شما حدود هفت سال در آن حضور داشتید ویژه است. با بسیاری از آنها همبازی بوده‌ام یا در تیم ملی آلمان هنوز حضور داریم. برای مدتی زیر نظر یوپ هاینکس بازی کردم و می‌دانم او مربی بزرگی است. زمانی که او به بایرن مونیخ بازگشت، روحیه تیم را تغییر داد. از زمان فرا رسیدن او نحوه بازی بایرن تفاوت داشته و فکر می‌کنم بازی ست تری را برابر آنها شاهد خواهیم بود.

کروس بیان داشت: لیگ قهرمانان یک رقابت سخت و زمانی که شما دو بار متوالی آن را فتح می‌کنید، دستاورد بزرگی است. فینال ۲۰۱۶ به همراه رئال مادرید دومین فینال من در لیگ قهرمانان بود. سال ۲۰۱۲ به همراه بایرن حضور داشتم و شکست خوردیم. سال ۲۰۱۳ هم به دلیل مصدومیت غایب بودم به همین دلیل احساس می‌کنم قهرمانی در این بازی‌ها به موفقیت من کمک کرده است. دو قهرمانی متوالی بسیار سخت است چون تا به حال کسی موفق نشده آن را تکرار کند.

هافبک رئال مادرید درخصوص موفقیت زین الدین زیدان به همراه رئال مادرید افزود: همه می‌دانند او در زمان بازیگری چه افتخاراتی کسب کرده و چه شخصیتی دارد. روحیه تیم و بازیکنان به همراه او عالی است و همه می‌دانند چقدر مهم است. او نیازی به استفاده از یک بلندگو ندارد، همه ما به او گوش می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز