خبرگزاری کار ایران

اتهاماتی که وارد می‌شود و واکنشی به همراه ندارد؛

فدراسیونِ ساکت

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۴۵۷

فدراسیون فوتبال کشورمان در قبال افشاگری‌های تند اخیر اهالی فوتبال سکوت اختیار کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از جنجال‌هایی که افشا‌گری‌‌ها و انتقادات علی کریمی علیه مسئولان فدراسیون فوتبال مطرح شد، موجی از این دست افشاگری‌ها از سوی اهالی فوتبال به راه افتاد و هرکس به فراخور دوران و زمان و جایگاه خود به بازگو کردن مسائلی از پشت پرده فوتبال پرداخت که بعضاً اتهامات سنگینی در خلال آن وجود داشت که به نظر می‌رسید با واکنش‌های شدیدی همراه باشد ولی اینطور نشد.

در چند وقت اخیر صحبت‌هایی از سوی خداداد عزیزی و بهروز رهبری‌فر مطرح شد که هرکدام از آنها اتهامات سنگین و تکان‌دهنده‌ای در دل خود داشت که بازتاب گسترده‌ای هم در رسانه‌های ورزشی داشت ولی در کمال تعجب فدراسیون فوتبال مثل همیشه در قبال آن سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

بهروز رهبری‌فر اخیراً در مصاحبه‌ای ویدیویی اظهاراتی جنجالی از دوران حضورش در استیل‌آذین مطرح کرد که خرید داور و رشوه صد میلیونی و مواردی از این دست در آن وجود داشت و همچنین صحبت از سحر و جادو توسط تدارکات تیم را مطرح کرد که نشان از رفتن سراغ مسائل غیرفنی برای نتیجه‌گیری داشت. این صحبت‌ها سروصدای زیادی بپا کرد ولی مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی نشان ندادند.

بدون شک رهبری‌فر اتهامات سنگینی به خیلی از افراد دخیل در دیدارهای آن دوره وارد کرده است که اگر صحت دارد باید به آن رسیدگی شده و از عوامل دخیل در آن بازخواست شود و اگر دروغ است باید از افرادی که مورد اتهام واقع شدند اعاده حیثیت شده و اعتماد خدشه‌دار شده عموم مردم به فوتبال ایران بابت این صحبت‌ها ترمیم شود ولی سکوت در این شرایط چه نشانه‌ای می‌تواند داشته باشد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز