خبرگزاری کار ایران

نفت سقوط نکرد، فدراسیون فوتبال سقوط کرد

دایی: سایپا از نظر ما قهرمان لیگ است/ کاش بقیه تیم‌ها هم مثل گسترش فولاد بازی می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۳۶۵

مربی سایپا در مورد تساوی روز گذشته تیمش و از دست رفتن عنوان دوم جدول صحبت کرد.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی سایپا مقابل گسترش‌فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و ما با وجود اینکه یکی از بهترین بازی‌هایمان را در طول فصل انجام دادیم ولی نتوانستیم به گل برسیم و حریف آمده بود یک تساوی کسب کند که به هدفش هم رسید.

وی افزود: ما در طول بازی همه کار کردیم ولی پنالتی ما گل نشد و دوبار توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد و از فرصت‌ها استفاده نکردیم تا 2 امتیاز مهم را از دست بدهیم.

مربی سایپا در مورد اینکه گفته می‌شد گسترش فولاد به دلیل بی‌اهمیت بودن بازی برایش مقابل این تیم با تمام قوا بازی نمی‌کند گفت: اصلاً چنین صحبتی مطرح نبود و همه دیدند که حریف ما طوری بازی می‌کرد که اصلاً مشخص نبود نیازی به امتیاز این بازی ندارد. گسترش فولاد مقابل ما محکم بازی کرد ولی ای‌کاش بقیه تیم‌ها هم در این هفته همینطور بازی می‌کردند.

دایی در مورد از دست رفتن شانس نایب قهرمانی برای سایپا با توجه به نتایج این هفته عنوان کرد: ما هنوز نا امید نیستیم و بازی آخرمان را هم باید ببریم و امیدوار باشیم که بهترین جایگاه ممکن را کسب کنیم ولی در کل از ابتدای فصل هدف ما کسب سهمیه آسیایی بود که فکر می‌کنم تا 70-80 درصد به آن رسیده‌ایم و تا همینجا هم با توجه به شرایطی که داشتیم از نظر ما کاری که سایپا انجام داده کمتر از قهرمانی نیست و ما هم به نوعی قهرمان شدیم.

وی در ادامه گفت: سایپا در این فصل به جوانگرایی روی آورد و بازیکن و تیم جوان نیاز به فرصت دارد تا با شرایط وفق پیدا کند و همین موضوع امتیازات زیادی هم از ما گرفت و از طرفی اشتباهات داوری هم امتیاز زیاد از ما گرفت که اگر این مسائل وجود نداشت به راحتی قهرمان می‌شدیم.

مربی سایپا با اشاره به شرایط تیم عنوان کرد: ما تیم جوانی داریم که همه بازیکنان آینده‌دار هستند و شک نکنید این تیم در فصل آینده مدعی خواهد بود و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دایی در مورد عملکرد قلی‌زاده در بازی و اینکه ظاهراً به خاطر پیشنهاداتی که دارد تمرکز نداشت گفت: قلی‌زاده قراردادش تمام شده و خودش تصمیم می‌گیرد برود یا بماند ولی در بازی با گسترش فولاد اگرچه بازیکن 2-3 بازی اخیر نبود ولی بد بازی نکرد و از او راضی بودیم.

وی با اشاره به سقوط نفت تهران هم گفت: به نظرم نفت تهران سقوط نکرد و این فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال و مسئولان تصمیم‌گیرنده بودند که سقوط کردند. وقتی تیمی مثل نفت که هویت و شناسنامه فوتبال ایران سقوط می‌کند یعنی فوتبال ایران سقوط کرده است. وقتی راه‌آهن،‌ صبا و پاس سقوط می‌کنند یعنی نابودی فوتبال ایران است.

مربی سایپا در پایان با اشاره به اینکه علی دایی قصد دارد با صدا و سیما آشتی کند یا نه اظهار داشت: این سوال را باید از خود ایشان بپرسید و من اطلاعی ندارم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز