خبرگزاری کار ایران

دایی: با بدشانسی فرصت‌ها را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۸۰

سرمربی سایپا معتقد است بدشانسی باعث عدم پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد بود.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری اظهار داشت: به نظرم  نیمه اول بازی پایاپای بود، اما بارش باران و وزش باد از کیفیت بازی کاسته بود. هر دو تیم بازی معمولی ارائه کردند، اما ما در نیمه دوم فشار آوردیم، صاحب موقعیت شدیم و به تیر دروازه نیز زدیم. حتی یک ضربه پنالتی نیز از دست دادیم، اما قسمت نبود تا بازی را ببریم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که با غیبت ترابی، کل بار بازی روی دوش قلی زاده بود، خاطرنشان کرد: موافق این موضوع نیستم که بار خط حمله ما در غیاب ترابی روی دوش قلی‌زاده بود. همه بازیکنان ما امروز به خوبی کار خود را انجام دادند، اما متأسفانه با بدشانسی فرصت‌های خود را از دست دادیم.

وی تصریح کرد: اگر پنالتی قلی‌زاده یا شوت آرمان رمضانی که به تیرک دروازه برخورد کرد در این دیدار گل شده بود دیگر این حرف‌ها که بار خط حمله ما تنها به دوش قلی‌زاده بود، گفته نمی‌شد. ما در نیمه دوم فشار زیادی به دروازه گسترش فولاد وارد کردیم، اما همان‌طور که گفتم دچار بدشانسی شدیم که امیدوارم هفته بعد این نتیجه را جبران کنیم.

دایی در خصوص دیدار آینده سایپا مقابل پیکان عنوان کرد: با وجود شرایطی که داشتیم نیز تا همین مقطع از فصل بسیار خوب عمل کردیم و موفق به کسب 51 امتیاز شدیم که بابت آن من ممنون بازیکنان تیم هستم. مطمئن باشید در دیدار پایانی نیز برای برد به میدان می‌رویم و تلاش خواهیم کرد در چند روز آینده با تمریناتی که انجام می‌دهیم به هدف خود نیز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز