خبرگزاری کار ایران

مذاکراتم با سپاهانی‌ها را تکذیب می‌کنم

قلعه نویی: اگر کم‌لطفی‌های نیم‌فصل اول نبود الان در کورس قهرمانی بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۷۶

سرمربی ذوب آهن هرگونه مذاکره با سپاهان را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس با حضور در نشست خبری دباره این دیدار صحبت کرد:

 

 افتخار می‌کنم که چنین شاگردانی دارم

حس خیلی خوبی دارم، حسی که در عمر مربیگری‌ام هیچ وقت نداشته‌ام. افتخار می‌کنم که چنین شاگردانی دارم. ما با تمام مسائلی که به وجود آوردند، به این جایگاه رسیدیم. مطمئن باشید تا خدا نخواهد حتی یک برگ هم از درختی نمی‌افتد.جا دارد در اینجا از هواداران عزیز‌مان هم تشکر کنم. اول بازی به برانکو گفتم به شما خوش‌آمد نمی‌گویم چرا که خودتان در اینجا میزبان هستید. من از همه تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم، چون اندازه صد هزار نفر برای ما ارزش داشتند.

 

 

پرسپولیس کلا دو توپ روی دروازه ما آورد

یکسری از رسانه‌ها زمانی که ما شرایط خوبی هم نداشتیم، حمایت‌مان کردند و یکسری هم این روزها ما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند، که از همه آنها تشکر می‌کنم. ما بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. آنها کلاً دو توپ روی دروازه‌مان آوردند که یکی از آنها گل شد و دیگری به بیرون رفت، اما ما موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم. من فکر می‌کنم این بردمان به علت روحیه همراه با انگیزه بالای بازیکنان به خاطر صعودی که در لیگ قهرمانان داشتیم، بود.

 

 

سال بعد بهتر هم می شویم

این تیم برای سال آینده باید بهتر حمایت شود. ما امسال سال سختی داشتیم، اما خدا را شکر ثابت کردیم که ذوب‌آهن همچنان یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.باید به داور هم تبریک بگویم. او تصمیمی اشتباه که بخواهد در بازی تأثیر منفی بگذارد را نگرفت و در اکثر صحنه‌ها درست سوت زد. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم. روز سه‌شنبه جلسه‌ای با هیئت مدیره خواهم داشت. همه باید بدانند که ما چه شرایط سختی داشتیم و به چه شکل در این جایگاه قرار گرفتیم.

 

 

فخرالدینی در استاندارد جهانی دوید

امروز بازیکنی مثل فخرالدینی بالاترین سطح دوندگی را در استاندارد جهانی داشت. همه تیم‌های موفق دنیا لیگ خیلی خوبی دارند. در دور قبل جام جهانی هم با حضور هفت بازیکن از لیگ‌مان در ترکیب تیم ملی این مسئله ثابت شد. لیگ ما شاید مشکلاتی داشته باشد، اما از لیگ‌های دنیا بهتر است و باید فقط زیرساخت‌هایش درست شود. نباید در مورد لیگ ما کم‌لطفی صورت بگیرد.

 

کم لطفی ها نبود در کورس قهرمانی بودیم

اگر کم‌لطفی‌ها در نیم‌فصل اول نبود ما الان در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داشتیم. ما در خیلی از بازی‌ها با هفت بازیکن که حتی از یکی از آنها روزشان بود و با شش بازیکن به مصاف حریفان می‌رفتیم، اگر این اتفاقات نبود الان برای قهرمانی می‌جنگیدیم. خدا را شکر که به مسائل ایده‌آل برگشتیم و لطف خدا شامل حال ما شد. از حمایت تماشاگران هم نمی‌شود به سادگی گذشت. همچنین مدیریت دوستان در باشگاه و کارخانه که اینها همه یک‌طرف و تلاش و همت بازیکنان طرف دیگر.

 

کی روش باید بازی همه تیم ها را ببیند

خیلی از بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانند در تیم ملی باشند. اگرچه این به نظر کی‌روش بستگی دارد و باید به تفکرات او احترام گذاشت. بازیکنان ما از نظر کیفی در سطح استاندارد جهانی هستند. کی‌روش باید بازی‌های تیم‌ها را ببیند.

 

 

با سپاهان مذاکره نکردم

جا دارد در اینجا از آنان تشکر کنم، ضمن اینکه مذاکراتم با سپاهانی‌ها را تکذیب می‌کنم. نه آنها با من صحبت کردند و نه من با آنها صحبتی داشته‌ام و همان‌طور که گفتم سه‌شنبه جلسه‌ای با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن داریم.

 

 

از استقلال و تراکتور طلبکارم

واقعاً آدم برای برخی از دوستان تأسف می‌خورد. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تمام پرونده‌هایی را که از قبل بوده است، باید به AFC گزارش دهد. ما طلبی از استقلال و تراکتورسازی داریم که اتفاقاً آنها را از AFC درخواست کردم، اما یکسری از دوستان که لقمه و نطفه‌شان معلوم است آمده‌اند یک داستان‌هایی در مورد شکایت من درست کرده‌اند. آقای مجتبی جباری، کاوه رضایی، جواد نکونام و ... همگی از استقلال شکایت کرده‌اند. آیا آنها هم با هماهنگی با من بوده است؟! این آدم‌هایی که به این مسائل می‌پردازند واقعاً لقمه و نطفه‌شان مشکل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز