خبرگزاری کار ایران

سعید جلالی راد در گفت و با ایلنا:

نمی دانیم منحل می شویم یا خیر/خیالتان راحت؛ سیاه جامگان به ما کمک نمی کند!

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۶۹

دروازه بان تیم پدیده درباره دیدار با سیاه جامگان صحبت کرد.

سعید جلالی راد در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پدیده اظهار داشت: خدا را شکر که مقابل نفت تهران به پیروزی رسیدیم . این برد حاصل تلاش من و تمام بازیکنان و کادر فنی تیم بود. همه می دانستیم اگر خدای نکرده نتیجه نگیریم اوضاعمان خیلی خطرناک می شود.

وی در ادامه افزود:  نفت چیزی برای از دست دادن نداشت. حساس ترین بازی فصل برای هر دو تیم بود اما ما هم قسم شده بودیم. خدا را شکر در نهایت شیرین ترین سه امتیاز فصل را دشت کردیم.

دروازه بان جوان پدیده درباره درخشش مقابل نفت گفت: متاسفانه در بازی پرسپولیس روی گلی که خوردم تا حدی مقصر بودم اما توپ پله شد. واقعا آن بازی خیلی حیف شد چرا که انگیزه های فراوانی داشتم. بعد از آن خیلی خوب تمرین کردم. با خودم گفتم در بازی با نفت جبران می کنم وهمین هم شد. کل تیم زحمت کشیدند و می دانستم که حق یک اشتباه را هم ندارم. خوشبختانه کلین شیت به موقعی بود.

وی درباره دیدار با سیاه جامگان در هفته بیست و نهم خاطرنشان کرد: خیالمان به طور صد در صد راحت نشده است. ان شالله سیاه جامگان را می بریم. نباید این تیم را دست کم بگیریم. بازیکنان این تیم برای اینده خودشان هم که شده با انگیزه فراوان به دیدار ما خواهند آمد. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قدرت به میدان می آیند. ار طرفی آخرین دربی مشهد هم هست و حساسیت های خاص خود را دارد.

دروازه بان جوان پدیده درباره شایعه مدارای سیاه مگان از پیش سقوط کرده با هم شهری خود اذعان داشت: خیالتان راحت باشد که چنین اتفاقی رخ نمی دهد. شاید در شهر دیگر این اتفاق رخ دهد اما در مشهد هیچکس هوای دیگری را ندارد. البته خوشبختانه در این زمینه اینطور است اما کلا در اینجا هیچکس، هیچکسی را کمک نمی کند!

وی درباره انجام شدن بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: جا دارد از مسئولان استان تشکر کنم که بازی را در این ورزشگاه برگزار می کنند. این باعث می شود هواداران لذت بیشتری ببرند. از مردم می خواهم که در این بازی ورزشگاه را پر کنند.

دروازه بان پدیده درباره حضور مسئولین در چند روز اخیر بیان داشت: هنگام بازی با نفت مسئولین استان آمدند و حدود 18 تا 20 میلیون به هر کدام از بازیکنان پرداخت کردند اما بعد از آن و تا امروز و الان که با شما حرف می زنم خبری ازشان نشده است. هنوز از نظر مالی مشکلات فراوانی داریم.

جلالی راد در پایان درباره منحل شدن یا نشدن پدیده گفت: ما که بازیکن تیم هستیم نمی دانیم پدیده منحل می شود یا خیر. شرایط بسیار سختی است و در بلاتکلیف ترین شرایط ممکن به سر می بریم. ما خیلی تنها بودیم و حالا فصل در حال به اتمام رسیدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز