خبرگزاری کار ایران

واران: دو مسابقه عظیم برابر بایرن داریم / گل‌های رونالدو باورنکردنی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۲۵۶

مدافع رئال مادرید از دیدار حساس مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با پشت سر گذاشتن یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شکست یوونتوس به مرحله بعدی راه یافت و باید مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد. به همین مناسبت نشریه آس اسپانیا با واران، مدافع مادریدی‌ها گفت و گویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

چهار ماه پس از مصدومیت در فرم خوبی قرار دارید...

احساس خوبی دارم. درست است که ما یوونتوس را سه بر صفر شکست دادیم اما فکر نمی‌کنم نمایش بدی داشتم. به خوبی بازی می‌کنیم و زمانی که در دفاع خوب ظاهر می‌شویم فضای کمی به حریفان می‌دهیم. برای خودم از این جهت خوشحالم که به تیم کمک می‌کنم، با تکل زدن، توپ ربایی یا دور کردن آن با ضربه سر سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. در مجموع سعی می کنم تاثیر مثبتی روی تیم داشته باشم.

وضعیت رئال در لالیگا برای قهرمانی ناامید کننده است اما شما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اید و باید مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد.

این دو مسابقه عظیم است و واقعا سخت خواهد بود. می‌دانیم که بازی دشواری برابر آنها داریم و بایرن سعی می‌‍کند که ما را به عقب برگرداند. ما قصد داریم از لحاظ جسمی قوی باشیم و در عین حال توانایی فنی مناسب برای مقابله با برنامه های آنها را نشان دهیم. با این حال ما رئال مادرید هستیم و تجربه حضور در بازی‌های بزرگ را داریم. ما همه چیز درباره آرامش در چنین مسابقاتی را می‌دانیم. بله، ما در مقابل بایرن هستیم، اما نیازی نیست فشار بیشتری بر روی خودمان قرار دهیم. 

آیا شما توسط انتقاد بسیار متقاعد شده اید؟

ما برای مقابله با این نوع فشار استفاده می‌‌کنیم و ما آن را دوست داریم. برنده شدن همینطور سخت و هر سال‌ هم دشوارتر می‌شود. می‌دانیم هر کس مسابقات ما را تماشا می‌کند برای پیگیری شکست یا پیروزی ما می‌آید. دربازی با بایرن باید احساساتمان را سرد نگه داریم چون این به نفع ماست.

بایرن مونیخ برای انتقام نیمه نهایی فصل گذشته بازی می‌کند و همچنین آنها یوپ هاینکس را به عنوان سرمربی دارند.

این نیمه نهایی لیگ قهرمانان است، به طوری که مطمئنا رقابت شدیدی وجود خواهد داشت. باید همان رویه عادی خود را دنبال کنیم. بازی‌ همیشگی را ارائه دهیم و با تمام وجود در میدان باشیم. 

در حال حاضر تنها کریستیانو رونالدو آماده‌تر از سایر بازیکنان است. اگر او در مونیخ نتواند کاری انجام بدهد، چه می‌شود؟

سپس بازیکنانی مانند کریم بنزما و گرت بیل جانشین او می‌شوند . وظیفه او را انجام خواهند داد. اعتقاد دارم که سایر مهاجمانمان هم می‌توانند گل‌های زیبایی به ثمر برسانند. درست است گل‌هایی که او به ثمر می‌رساند باورنکردنی است. هر بار شما به این فکر کردید که رونالدو نمی‌تواند دوباره آنطور گلزنی کند، کافی است بالاترین ارتفاع را در نظر بگیرد و او سپس کارش را انجام می‌دهد. کریستیانو هر سال ما را شگفت زده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز