خبرگزاری کار ایران

پاداش هنگفت AFC به تیمهای ایرانی/ سه میلیارد تومان در حساب استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۶۸

چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از AFC پاداش دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا، دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب به اتمام رسید و تکلیف هشت تیم صعود کننده از این مرحله مشخص شد.

AFC بعد از پایان این مرحله قرار است به همه تیمهای حاضر در این مرحله طبق فاکتورهایی خاص پاداش بدهد. تیمها بابت هر بازی که به عنوان مهمان بازی می کنند 20 هزار دلار دریافت خواهند کرد. هر برد 50 هزار دلار پاداش دارد و هر تساوی 10 هزار دلار. بابت صعود از گروه نیز 100 هزار دلار پرداخت خواهد شد.

بدین ترتیب و برای چهارم نماینده ایران تیم پرسپولیس به خاطر سه بازی خارج از خانه، 4 برد، یک تساوی و صعود از گروه 370 هزار دلار دریافت می کند که با توجه ارز داخلی مبلغی در حدود 1 میلیارد و 550 میلیون دلار می گیرند.

استقلال نیز به خاطر سه بازی خارج از خانه به عنوان تیم مهمان، سه برد، سه تساوی و صدرنشینی در گروه 340 هزار دلار پاداش خواهد گرفت که چیزی در حدود 1/4 میلیارد خواهد شد.

ذوب آهن نیز به خاطر سه بازی خارج از خانه، دو برد، یک تساوی و صعود به عنوان تیم دوم 230 هزار دلار می گیرند که چیزی در حدود 966 میلیون تومان خواهد شد.

تراکتورسازی هم علی رغم حذف به عنوان تیم چهارم به خاطر سه بازی که مهمان بود و دو تساوی که به دست آورد 80 هزار دلار به جیب می زند که حدود 336 میلیون خواهد شد.

قطعا این پول در این بازار وانفسای داخلی می تواند التیام بخش خیلی از دردهای تیمهای ایرانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز