خبرگزاری کار ایران

استقلال - ذوب‌آهن؛ فقط یک امتیاز تا تقابل مرگ و زندگی

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۲۴۸

حریف احتمالی استقلال در مرحله حذفی آسیا قلعه‌نویی و شاگردانش هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران روز گذشته موفق شد با پیروزی در دیدار حساس مقابل الهلال به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند و از تقابل با الدحیل قطر در این مرحله از رقابت‌ها گریخت.

حریف استقلال در مرحله بعدی بازی‌ها یک تیم از میان لوکوموتیو تاشکند و ذوب‌آهن اصفهان است که تقابل رو در روی امروز دو تیم مشخص می‌شود سهمیه دوم گروه B را کدام تیم مال خود خواهد کرد.

در حال حاضر با توجه به شرایط گروه، صعود ذوب‌آهن محتمل‌تر به نظر می‌رسد و شاگردان قلعه‌نویی تنها به یک امتیاز برای صعود و شکل دادن تقابل حساس ایرانی‌ها در آسیا نیاز دارند.

صعود ذوب‌آهن تقابل حساس و جذابی میان دو نماینده ایران در مرحله حذفی آسیا ایجاد خواهد کرد که جنبه‌های مثبت و منفی زیادی دارد. مثبت از این نظر که خیالمان از داشتن یک نماینده در مرحله بعدی رقابت‌ها راحت است و منفی از این جهت که قطعاً یکی از آنها حذف خواهد شد.

کوتاه شدن مسیر سفر دو تیم و کاهش هزینه‌های آنها برای برگزاری مسابقه هم از دیگر جنبه‌های مثبت این تقابل است.

حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب آهن و نبرد حساسش با تیم سابق خود مثل همیشه جذاب خواهد بود، خصوصاً با علم به اینکه قلعه‌نویی رکورددار شکست دادن استقلال در بین سرمربیان لیگ برتر است.

باید دید ذوبی‌ها یک امتیاز لازم برای این بازی را کسب خواهند کرد یا نه.

 

گزارش از: مهدی حاجی‌خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز