خبرگزاری کار ایران

صادق بیگدلی: لیگ جهانی والیبال نشسته قدم اول برای حضور در رقابت های جهانی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۹۴

سرعتی زن تیم ملی والیبال نشسته در آستانه نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی معتقد است: رقابت های بسیار مهم و حساسی را در پیش داریم چون بوسنی و هرزگوین برای انتقام شکست فینال بازی های پارالمپیک ریو به ایران آمده است

به گزارش ایلنا، سرعتی زن تیم ملی والیبال نشسته در آستانه نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی معتقد است: رقابت های بسیار مهم و حساسی را در پیش داریم چون بوسنی و هرزگوین برای انتقام شکست فینال بازی های پارالمپیک ریو به ایران آمده است. ضمن اینکه لیگ جهانی قدم نخست برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان به حساب می آید.
صادق بیگدلی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های لیگ جهانی در حد مسابقات جهانی است، چون شش تیم برتر جهان در این رقابت ها حضور دارند اما حریف اصلی ما بوسنی و هرزگوین است. البته روسیه هم تیم خوبی است.  روس ها در مسابقات قهرمانی اروپا مقابل بوسنی پیروز شده اند و عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.
وی افزود: حریفان جدی ما در رقابت های لیگ جهانی دو تیم بوسنی و روسیه هستند و از آنجایی که این مسابقات در ایران برگزار می شود حساسیت خاصی دارد.
ملی پوش والیبال نشسته ایران اظهار داشت: این مسابقات به صورت مستقیم پخش خواهد شد و همین موضوع حساسیت کار ما را بالا می برد چون مردم دوست دارند رقابت ایران با حریفان اصلی خود را در کشورشان ببینند.
بیگدلی در پایان گفت: بوسنی در فینال بازی های پارالمپیک ریو به ایران باخته و برای انتقام به کشورمان می آید. روسیه هم بوسنی را شکست داده و مدعی است. از طرفی این رقابت ها پیش درآمدی برای مسابقات قهرمانی جهان است تا تیم ها محک جدی بخورند و به عبارت دیگر رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته قدم نخست برای مسابقات قهرمانی جهان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز