خبرگزاری کار ایران

لاکازت: باید قهرمان اروپا شویم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۵۴۵

آرسنال باید در نیمه نهایی لیگ اروپا برابر اتلتیکومادرید قرار گیرد. توپچی‌های لندنی در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشتند و در تلاش هستند تا با قهرمانی در لیگ اروپا، سهمیه لیگ قهرمانان سال بعد را بگیرند.

به گزارش ایلنا، لاکازت، مهاجم ۲۶ ساله‌ای که با ۵۱ میلیون پوند راهی تیم آرسنال شد، درباره اهمیت قهرمانی در لیگ اروپا گفت: «باید هر‌ طور شده قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست بیاوریم. این قهرمانی می‌تواند باعث شود تا مربی تیم را در کنارمان داشته باشیم. او خدمات زیادی برای باشگاه در طول مدت‌ها حضور در این تیم انجام داده است. در لیگ برتر خوب ظاهر نشده‌ایم و این قهرمانی می‌تواند هواداران را خیلی خوشحال کند. به همین خاطر ما با تمام توان و انگیزه برابر اتلتیکومادرید قرار خواهیم گرفت تا بتوانیم به دیدار نهایی برسیم. من هدفم این است که این فصل با آرسنال قهرمانی به دست بیاورم.»

آرسنال موفق شد با برتری ۶ بر ۳ در مجموع دو دیدار برابر زسکا راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شود و در این مرحله برابر تیمی قرار خواهد گرفت که دو بار در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافته است. دیگر دیدار این مرحله را دو تیم مارسی و سالزبورگ برگزار می‌کنند.

بازی‌های رفت ششم اردیبهشت‌ماه برگزار و بازی‌های برگشت سیزدهم این ‌ماه انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز