خبرگزاری کار ایران

ساسان انصاری، مهاجم خوب روزهای بد سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۲۹۷

مهاجم گلزن سپاهان در شرایط بد این تیم هم عملکرد خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل هفدهم یکی از بدترین دوران خودش را از نظر نتیجه‌گیری پشت‌سر می‌گذارد و کسب 29 امتیاز از 28 بازی و حضور در رتبه دوازدهم جدول به خوبی گواه حال و روز یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی در لیگ برتر است.

یکی از خریدهای پر سروصدای سپاهان در ابتدای فصل ساسان انصاری بود که پس از یک فصل موفق در فولاد و قرار گرفتن در کورس آقای گلی، به سپاهان رفت تا با این تیم ماجراجویی جدیدی را تجربه کند ولی حضور او مصادف با افت شدید سپاهان بود.

تغییرات مدیریتی و کادرفنی هم در میانه فصل کمی این تزلزل را در نتایج سپاهان بیشتر کرد تا در دو هفته مانده به پایان فصل این تیم همچنان روی کاغذ از احتمال سقوط به دسته پایین‌تر برخوردار باشد.

با وجود اوضاع بد سپاهان، ساسان انصاری در مجموع عملکرد خوبی تا اینجای کار در ترکیب تیمش داشته است و محرومیت ابتدای فصل و مصدومیتی که در میانه راه با آن مواجه شد هم باعث نشد یک فصل ناموفق برای وی رقم بخورد.

انصاری در هفته‌های اخیر هم حسابی آماده نشان داده است. وی در هفته بیست و پنجم در دیدار حساس و دشوار مقابل گسترش فولاد تک گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند و در هفته بیست و هفتم مقابل تراکتورسازی پاس گل یک امتیازی تیمش را برای مهدی شریفی فرستاد تا این تیم دست خالی از تبریز برنگردد.

وی در بازی با صنعت نفت هم با هوشیاری خود یک پنالتی بدست آورد و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد تا یک امتیاز با ارزش به حساب تیمش واریز کند.

با این حساب انصاری در 4 دیدار اخیر سپاهان روی هر 5 امتیاز تیمش تاثیر مثبت داشته که شاید در صورت نبود او در ترکیب سپاهان در حال حاضر اوضاع وخیم‌تری داشت.

انصاری در حال حاضر خودش را 10 گله کرده است و به همراه محمد قاضی در رتبه چهارم برترین گلزنان فصل تا اینجای کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز