خبرگزاری کار ایران

انقلاب الجابر در الهلال کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۲۸۴

سامی الجابر از لزوم انقلاب در الهلال برای بازگشت به قدرت در آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سامی الجابر، اسطوره فوتبال عربستان و باشگاه الهلال که به عنوان رئیس باشگاه الهلال انتخاب شده است، صحبت از بازگشت این باشگاه به روزهای اوج و قله فوتبال آسیا را مطرح کرد و عنوان داشت که برای رسیدن به این مهم نیاز به انقلاب در باشگاه وجود دارد.

با گذشت یک روز پس از این مراسم و صحبت‌های الجابر، صحبت‌هایی از تغییرات در این تیم مطرح شده است که جدایی غریب الوقوع ریواس، مدافع این تیم و همچنین میرلس، هافبک اروگوئه‌ای سرشانس الهلالی‌ها مطرح شده است.

این دو بازیکن طبق اعلام باشگاه در پایان فصل از الهلال جدا خواهند شد و بدین ترتیب به احتمال زیاد آخرین بازی آنها برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

همچنین علی الحبثی، گلر عمانی الهلال که صحبت‌هایی از جدای وی مطرح شده بود احتمالا با مخالفت باشگاه روبرو خواهد شد و جابر در صحبت‌هایی گفته بود این بازیکن مثل پسر ما محسوب می‌شود و بازیکن خارجی نیست.

حفظ عمر خربین، ستاره سوری الهلال هم که پیشنهاداتی دارد و احتمال جدایی وی مطرح شده بود هم از برنامه‌های آتی باشگاه تحت ریاست سامی الجابر است.

باشگاه الهلال اعلام کرده است که بودجه‌ای به میزان 180 میلیون ریال عربستان که حدود 200 میلیارد تومان به پول ایران می‌شود را برای فصل بعد هزینه خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این باشگاه کار خود را برای بازگشت به قله فوتبال آسیا شروع کرده و عزم جدی دراین مسیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز