خبرگزاری کار ایران

زیدان: متاسفم که صعود ما سرقت نامیده می‌شود / هیچ کس نمی‌تواند تاریخچه باشگاه رئال را تغییر بدهد

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۰۷۵

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مالاگا به منتقدان صعود شاگردانش با حذف یوونتوس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در بازی برگشت مقابل یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پنالتی دقیقه 93 که رونالدو آن را به ثمر رساند؛ جواز صعود به مرحله بعدی را به دست آورد و بیانکونری از دور مسابقات کنار رفت. پس از این پنالتی اکثر کارشناسان تصمیم داور روی خطای بن عطیه در محوطه یوونتوس را درست نامیدند اما برخی از جمله جیانلوئیجی بوفون این صحنه را اشتباه عمدی داور دانستند.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار برار مالاگا در این باره اظهار داشت: متاسفم که صعود ما سرقت نامیده می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند تاریخچه باشگاه رئال را تغییر بدهد، چون ما بهترین باشگاه در جهان هستیم و زمانی که این صحبت‌ها شکل می‌گیرد تنها از روی حسادت است.

او ادامه داد: داور یک پنالتی را اعلام کرد و نمی‌دانم این صحبت‌ها چرا عنوان می‌شود؟ 

سرمربی رئال مادرید درباره دیدار با بایرن مونیخ در نیمه نهایی بیان داشت: شانس ما و بایرن 50-50 است؛ اگرچه بازی رفت را در خانه حریف برگزار می‌کنیم. آنها در سال جدید پیشرفت داشته‌اند و نشان می‌دهد که خوب کار کرده‌اند. به عنوان یک باشگاه می‌دانیم آنها چگونه هستند و همچنین به عنوان یک تیم، آنها برای ما دشوار خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز