خبرگزاری کار ایران

مربی محبوب تی‌تی‌ها در آستانه بازگشت

کمالوند با تراکتورسازی داخلی بسته

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۷۸

نتایج دور از انتظار تراکتورسازی احتمالا مدیران این تیم را بار دیگر در جلسه‌ای برای تغییر کادرفنی دور یک میز جمع کند.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند تا اواخر اسفند هم در مصاحبه‌های خود و در پاسخ به سوالاتی که درباره احتمال بازگشتش به تبریز شنیده می‌شد، می‌گفت که هم خودش تمایل به تمدید قرارداد با صنعت نفت دارد و هم مسوولان باشگاه همین را می‌خواهند. او اما بعد از نخستین پیروزی صنعت نفت آبادان در سال 97 مقابل پیکان، در تغییر موضعی عجیب اعلام کرد که به طور حتم در آبادان نمی‌ماند. او البته همچنان در پاسخ به برخی هواداران که در تمرین تیم حاضر می‌شوند تأکید دارد که می‌ماند اما خبرهای موثقی در آبادان بر سر زبان‌ها افتاده، او بعد از مذاکره با تراکتورسازی، قرارداد داخلی‌اش را هم امضا کرده است.

شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان، با همه بی‌پولی‌ها و کمبود امکاناتش برای فراز کمالوند یکی از مطلوب‌ترین شرایط ممکن است. کمترین باشگاهی پیدا می‌شود که مثل صنعت نفت آبادان این چنین به کمالوند اختیار تام دهد و او بتواند حتی برای تیم‌های پایه و تیم‌های دیگر استان هم تصمیم‌گیری کند. واقعیت این است که کمالوند در آبادان برای تأمین موفقیت تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان، مانع از تمرین تیم‌های پایه این باشگاه در زمین تمرین صنعت نفت شد و اجازه نداد تمرین تیم پالایشگاه آبادان در زمین صنعت نفت برگزار شود. اختیاراتی که کمالوند در هیچ باشگاه دیگری نخواهد داشت و از این حیث معلوم است که او بی‌تمایل به ادامه همکاری با صنعت نفت آبادان نیست.

موضوعی که باعث تردید کمالوند برای ماندن شده اما این است شرایط صنعت نفت اما اینطور نمی‌ماند. براساس قانونی که به تازگی وضع شده، مدیران پالایشگاه نفت آبادان با هر سابقه‌ای که بازنشست شوند، تنها تا سقف 280 میلیون تومان می‌توانند پیش پرداخت داشته باشند اما تا پیش از اجرای این قانون اگر مدیران در حال حاضر بازنشست شوند می‌توانند تا 500، 600 میلیون هم دریافتی داشته باشند. برهمین اساس 3500 نفر از مدیران ارشد، تصمیم گرفته‌اند خود را بازنشست کنند و از قضا دو نفر از این مدیران، دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان هستند.

با این حساب برای فصل جدید هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با تغییراتی جدی همراه خواهد شد و بر همین اساس احتمال ماندن عیسی زاده در سمت مدیرعامل این باشگاه هم به شدت کاهش خواهد یافت. این تغییرات باعث شد تا فراز کمالوند برای رفتن مصمم‌تر شود. چرا که معلوم نیست او تمایلی به همکاری با مدیرعاملی جز عیسی‌زاده داشته باشد و مهم‌تر اینکه بعید است هیچ مدیرعاملی به اندازه عیسی زاده دست کمالوند را در صنعت نفت باز بگذارد.

به همین خاطر براساس اخبار موثقی که از آبادان شنیده می‌شود، کمالوند جانب احتیاط را گرفته و از حالا با تراکتورسازان وارد مذاکره شده و حتی قرارداد داخلی‌اش را هم با این باشگاه تبریزی امضا کرده تا در صورت اعمال تغییراتی که در آبادان بر خلاف میل کمالوند است، او راهی تبریز شود. در غیر این صورت بماند. البته احتمال تغییر نکردن عیسی زاده و به تبع آن ماندن کمالوند در آبادان بسیار ضعیف است. تا آنجا که او در راستای مذاکرات خود با تراکتورسازی، علی عبدا... زاده را هم برای فصل بعد خواسته و او هم مذاکراتی با باشگاه تراکتور داشته است.

واقعیت این است که این روزها سیاست‌های یک بام و دو هوای کمالوند برخی هواداران را ناراحت کرده و اینکه او با مطرح کردن موضوع رفتنش بعد از پیروزی مقابل پیکان، این برد را به کام هواداران تلخ کرده، به هیچ عنوان به مذاق آنها خوش نیامده و در صورت ادامه این رفتارها او در آبادان دیگر حمایت هواداران را هم نخواهد داشت. همه اینها بیش از پیش می‌توانند فراز کمالوند را برای رفتن از شهر مادری‌اش مصمم کند.

بهناز میر مطهریان

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز