خبرگزاری کار ایران

محمد انصاری با ترک پرسپولیس راهی اروپا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۵۸

زمستان دو سال قبل پیشنهاد اغوا کننده باشگاه چینی به محمد انصاری آنقدر مسکوت ماند که این بازیکن بی سر و صدا چاره‌ای جز تن دادن به مقاومت باشگاه نداشت و حتی نتوانست خیلی جدی به این مساله فکر کند.

به گزارش ایلنا، آن روزها هم انصاری بدش نمی‌آمد با قراردادی پنج شش برابر مبلغ قراردادش در پرسپولیس راهی چین شود و خیلی زود بار خودش را ببندد اما باشگاه و برانکو با اعلام نیاز به این بازیکن باعث شدند انصاری بماند. به زودی اما قرارداد انصاری با پرسپولیس به پایان می‌رسد و می‌تواند بدون اجازه هم پول بهتری بگیرد هم تجربه و چالش جدیدی را خارج از مرزهای ایران آغاز کند. انصاری به‌عنوان بازیکنی ملی‌پوش و همچنان موفق و بدون نوسان از مدت‌ها قبل پیشنهاد‌های مختلفی گرفته و هیچ بعید نیست به یکی از آنها جواب مثبت بدهد.

گفته می‌شود این بازیکن خوش اخلاق و موثر از لیگ کرواسی و بلژیک پیشنهاد دارد و یک باشگاه قطری نیز حاضر است به انصاری بابت فقط یک فصل چیزی در حدود 6 میلیارد تومان پرداخت کند. انصاری مدتی قبل گفته بود شرایط پرسپولیس و محرومیتش را در نظر می‌گیرد اما بعید است او به این زودی‌ها تصمیم نهایی‌اش را عملی کند. اگر انصاری در فهرست جام جهانی قرار بگیرد حتی بازی هم نکند شاید پیشنهادهای بهتری دریافت کند و اگر به میدان برود که اوضاع کاملا متفاوت خواهد بود.

هر چند از دست دادن انصاری با توجه به دو پسته بودنش و ثباتی که دارد می‌تواند یک ضربه بزرگ برای پرسپولیس باشد اما اگر این بازیکن پیشنهاد اروپایی داشته باشد شاید برای پیشرفت جدایی را انتخاب کند که در این صورت نمی‌توان به او ایرادی گرفت و تصمیمش کاملا منطقی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز