خبرگزاری کار ایران

آخرین صحبت‌های گرشاسبی در مورد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۷۷۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین وضعیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس پیرامون بازیکنان این تیم که قراردادشان در این فصل به پایان می رسد توضیح داد: حدود ۶ بازیکن ما قراردادشان در پایان این فصل به اتمام می رسد که تاکنون یکی دو نفر تمدید کرده اند و به مابقی اعلام کرده ایم که باشگاه آماده است تا پای میز مذاکره با آنها بنشیند.

او ادامه داد: هنوز بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده پیشنهادشان را برای تمدید مطرح نکرده اند. از آنجا که هنوز لیگ تمام نشده است شاید سیاستشان این است که لیگ تمام شود و نرخ فصل جدید را محک بزنند. البته آنها همراه هستند و علاقه دارند که قراردشان را تمدید کنند و جای دیگری هم مدنظر ندارند.

گرشاسبی درخصوص وضعیت پرسپولیس با وجود محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی اظهار کرد: مشکل کمرشکنی گریبانگیر پرسپولیس شد و در کوران رقابتهای قهرمانان آسیا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم گشت که از لحاظ روحی و روانی تیم را بهم ریخت. البته ما هم بیکار ننشستیم و با باشگاه شاکی تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم و رضایت طرفین را طی نامه‌ای به فیفا اعلام کردیم. فیفا هم بعد از اینکه رای قطعی را صادر کرد به استناد این تفاهم نامه پرونده را به دادگاه CAS ارجاع داده که پیگیر آن هستیم. ما ناامید نیستیم که پنجره به ما پس داده شود ولی اگر این امر محقق نشد هم نگرانی نداریم چون با همین بازیکنان به قهرمانی رسیدیم و ادامه خواهیم داد و مشکلی از این بابت نمی بینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز