خبرگزاری کار ایران

حمله مجری برنامه موج فوتبال به مدیرعامل تراکتورسازی؛

دادگاه غیابی آجورلو روی آنتن زنده تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۵۹

مدیرعامل تراکتورسازی در برنامه موج فوتبال تبریز مورد انتقاد شدید مجری برنامه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتورسازی فصل پر فراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشته و با مشکلات و حواشی زیادی در طول لیگ مواجه بود که در نهایت با ناکامی این تیم در 3 جام همراه بوده و همین موضوع فشار انتقادات علیه این باشگاه و شخص مدیرعامل آن را به همراه داشته است.

این انتقادات که در چند وقت اخیر به شدت از سوی هواداران تراکتورسازی در صفحات مجازی و محافل مختلف شکل گرفته‌ است، به برنامه موج فوتبال شبکه سهند هم راه پیدا کرد و مجری این برنامه پس از مواجه شدن با بدقولی مصطفی آجورلو برای حضور در برنامه، انتقادات تندی علیه مدیرعامل تراکتورسازان را روی آنتن زنده مطرح کرد که سرو صدای زیادی در تبریز به همراه داشت.

میلاد وطن پرست، مجری موج فوتبال در این خصوص گفت: از سال گذشته که نتایج ضعیف تراکتورسازی شروع شد، پیام های زیادی در صفحه شخصی خودم و برنامه موج فوتبال دریافت کردم که از ساغلام و آجورلو دعوت به حضور در برنامه کنید. ما برای حضور ساغلام با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و قرار بود بیاید اما نیامد. این درحالی است که او خودش اعلام آمادگی کرده بود که دربرنامه حاضر شود اما بعدا به ما گفت که مدیران باشگاه اجازه حضورش در برنامه رانداده‌اند.»

وی ادامه داد: آقای آجورلو را هم دعوت کردیم،ما دو هفته به احترام ایشان هیچ مهمانی را دعوت نکردیم، به این امید که ایشان بیاید اما نیامد. ما با مهمانی که دعوت می کنیم، کار شخصی نداریم. اگر کار داشتیم تلفنی صحبت می کردیم. به احترام مردم این میهمانان را دعوت می کنیم و آجورلو باید می آمد که نیامد. متاسفانه آقای آجورلو هم مثل مدیرعامل قبلی (عباسی) نگاه از بالا به پایین به ما دارد. آجورلو این نگاه را دارد که به کسی جواب ندهد و راجع به هیچ چیز حرفی نزند. او فعلا هم که پنهان شده و فقط حرف هایش را آنطور که می خواهد درسایت باشگاه می زند. هیچ چیز دیگری را هم پاسخگو نیست.

مجری برنامه سپس در اقدامی جالب رو به صندلی خالی آجورلو انتقاداتش را مطرح کرد: ما آجورلو را دعوت کردیم اما نیامدند. حالافرض رابر این می گیرم که او جلوی من نشسته و با همین فرض سوالاتم رااز ایشان مطرح می کنم!

سوالات مجری برنامه از مدیرعامل آجورلو در غیاب او:

 

* آقای آجورلو سلام! به نظر شما تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ضعیف نتیجه نگرفته است؟، متاسفانه نیستند که جواب بدهند!

* چرا در نقل و انتقالات ضعیف عمل کردید؟

* آقای آجورلو! شما که مسائل مالی باشگاه را می دانید و از ماجرای اعتصاب بازیکنان هم باخبر هستید؛ با توجه به اینکه 45 میلیارد تومان از اسپانسرها و اپراتورها درآمدزایی داشتید،  این پول ها کجا رفته است؟ متاسفانه آقای آجورلو نیست که جواب بدهد.

* چرا قرارداد بازیکنان خارجی شفاف سازی نمی شود. درحالی که گفته می شد هروقت بازی کنند پول می گیرند اما ظاهرا اینگونه نبوده است.

* درباره سربازان و جذب آنها صحبت کنید. مگر ما در تیم های پایه سرباز نداریم، مگر استعداد نداریم که بتوانند به تیم بزرگسالان بروند؟ اگر در تیم های پایه سرباز دکتر و فیزیوتراپ داریم، دلیلش چیست؟

* شما با قاطعیت گفتید با عالیشاه برخورد می کنید اما هیچ اتفاقی نیفتاد و فقط می خواستید در آن مقطع تیم از زیر فشار خارج شود.

* درباره محمد نوری گفته بودید تیم پارس جنوبی محروم می شود اما نشد.

* آقای آجورلو! شما هیچ کاری انجام ندادیدو هرچه گفتید ادعای خالی و پوچ بود. اوج هنرنمایی شما اخراج بازیکنی بود که قرارداد و سربازی اش تمام شده بود و الان هم عالیشاه درتهران عشق و حال می کند و در کنار پرسپولیس است.

*‌ آقای آجورلو! تمام باشگاه ها با مربیان خود یا تمدید کردند یا تکلیف شان روشن است اما شما هیچ کاری نکرده اید. آیا ساغلام قرار است بماند؟ قرار است برود؟

این برنامه در تبریز و میان فوتبالدوستان این شهر سروصدای زیادی بپا کرد و باید دید مسئولان باشگاه واکنشی به این انتقادات نشان می‌دهند یا همچنان سعی می‌کنند با سیاست سکوت جلو بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز