خبرگزاری کار ایران

در صورت بسته ماندن پنجره و جدایی ستاره‌ها

پرسپولیس لیگ هفدهم ترسناک می‌شود (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۳۳

پرسپولیس در صورت جدایی ستاره ها بازهم تیم خوب و قدرتمندی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بعد از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و در فاصله سه هفته تا پایان رقابت ها و هچنین در بحبوحه خوشحالی هواداران از تکرار قهرمانی، حالا مهمترین چالش سرخهای پایتخت، تمدید قرارداد بازیکنانی هست که قراردادشان را به اتمام رسیده و بعضا ساز جدایی کوک کرده اند.

محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و اتقالاتی باعث شده تا حساسیت ها درباره بازیکنان فعلی این تیم دو چندان شود. در حال حاضر شش بازیکن ممکن است از جمع سرخپوشان جدا شوند که در ادامه به بررسی وضعیت آنها می پردازیم:

بوژیدار رادوشوویچ:

دروازه بان کروات پرسپولیس در گفت و گو با ایلا بازهم تاکید کرد که در پرسپولیس خوشحال است و می خواهد بماند اما هیئت مدیره باشگاه بر این باور است که برای یک دروازه بان دوم که بازی چندانی در طول فصل نمی کند پرداخت حدود 300 هزار دلار بسیار زیاد است و به جای آن می توان بدهی های باشگاه را تا حدی پرداخت. با این حال به نظر می رسد محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات و نامطمئن بودن گزینه جایگزین بیرانوند در صورت بروز مشکلات احتمالی، بوژی را حداقل برای یک فصل دیگر نگه دارد.

صادق محرمی:

مدافع راست جوان پرسپولیس را بایاد تقریبا جدا شده دانست. ای بازیکن گیلانی مدتهاست مورد توجه باشگاه دیناموزاگرب است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در پایان فصل از پرسپولیس جدا شده و به تیم کروات خواهد پیوست.

وحید امیری:

وینگر ملی پوش و خوش اخلاق پرسپولیس به پایان قرارداد دو ساله اش با سرخ ها رسید و حالا تمدید قراردادش یکی از چالش های پیش روی مدیریت باشگاه است. با این حال خلقیات امیری و رابطه خوبش با برانکو و هواداران باعث شده تا خیال همه از ماندنش راحت باشد.  

کمال کامیابی نیا:

هافبک وسط پرسپولیس بازهم ماندن یا نماندنش در هاله ای از ابهام است. او فصل قبل آخرین نفری بود که قراردادش را تمدید کرد و احتمالا این فصل هم مسئولان باشگاه با او به مشکل خواهند خورد. آنهم با در نظر گرفتن ناراحتی کمال از مدیران باشگاه به خاطر جریمه ای که برایش در نظر گرفتند. کمال چند پیشنهاد خوب از تیمهای داخلی دارد.

محسن مسلمان:

یکی دیگر از کسانی که باید جدا شدنش را قطعی دانست. مسلمان با برانکو به بن بست خورده و گویا مدتهاست که داستانش با سرخپوشان به اتمام رسیده است. محسن با پیشنهاد خیره کننده سپاهان هم روبرو شده و خیلی بعید است در تیم قهرمان دو فصل اخیر حضور داشته باشد؛ حداقل تا وقتی برانکو مربی این تیم باشد.

فرشاد احمدزاده:

بازیکن مورد علاقه برانکو هم در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد اما احتمال ماندنش در این تیم زیاد است. فرشاد  شماره 10 قهرمان ایران را به تن می کند و رابطه فوق العاده ای با سرمربی تیم هم دارد. در پستی بازی می کند که حضور فیکسش در زمین قطعی است. باید به این نکته هم اشاره کرد که پیشنهاد دندان گیری هم برای فرشاد ارائه نشده است.

 

حال اگر ماندن بوژیدار و وحید امیری را قطعی بدانیم و از طرفی جدایی 4 بازیکن دیگر را مسجل در نظر بگیریم؛ لیست پرسپولیس به چه شکلی در می آید؟

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، بشار رسن، شایان مصلح، حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده، گادوین منشا، علی علیپور، آدام همتی، احسان حسینی (مدافع وسط)، محمد امین اسدی(مهاجم)، احمد بهاروند (هافبک تهاجمی)، شاهین عباسیان(دفاع راست)، سعید حسینی پور(هافبک وسط)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز