خبرگزاری کار ایران

مهابادی: در فوتبال ایران بازیکنی مانند جپارف ندیدم / چند بازیکنان ما بی تفاوت بودند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۹۹

سرمربی مشکی پوشان مشهد در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال گفت: استقلال در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و از فرصت هایش استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، داوود مهابادی در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل استقلال تهران گفت: در نیمه اول بازیکنان ما مسائل فنی را خوب اجرا کردند و فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم.

او ادامه داد: چند شانس خوب هم داشتیم و با اینکه به بازیکنان در بین دو نیمه گفتیم استقلال از کناره ها حمله می‌کند و از همین جناح برای رسیدن به گل سانتر می‌کند؛ متاسفانه روی همین مسئله سه گل دریافت کردیم.

سرمربی مشکی پوشان ادامه داد: پوشش لازم را ندادیم و تنبیه شدیم. در مجموع استقلال در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و از فرصت هایش استفاده کرد.

او درباره عملکرد هافبک ازبکستانی استقلال گفت: در فوتبال ایران بازیکنی مانند جپارف ندیدم و با کیفیت است و روند مثبتی روی بازی آنها داشته است.

مهابادیدرخصوص سقوط مشکی پوشان بیان داشت: متاسفانه در تیم ما یک اپیدمی وجود دارد و در بعضی از بازیکنان ما بی تفاوت هستند. به آنها گفتم که اصلا مهم نیست ببازید. این اوج بی انگیزگی یک تیم است و به هر جال برخی از بازیکنان تلاش کردند و برای آنها مهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز