خبرگزاری کار ایران

افاضلی: 6 ضربه به سمت دروازه ما آمد و 4 گل خوردیم/ نفت فصل سختی را پشت سر گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۸۸

سرمربی نفت تهران در مورد شکست سنگین تیمش مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی بعد از شکست 4 بر 2 مقابل سایپا گفت: دوست داشتم در زمینی که در دوران جوانی و نوجوانی بازی کرده‌ام نتیجه بهتری بگیرم اما با وجود اینکه برای تماشاگران بازی قشنگی بود اما باید بررسی کنیم چرا با ۶ ضربه سمت دروازه 4 گل خوردیم.

وی ادامه داد:‌ سایپا گوش‌های تکنیکی خوبی دارد که به لحاظ تکنیکی و سرعت فوق العاده هستند. آرش رضاوند و آرمان رمضانی در جلوی زمین فوق العاده هستند؛ هم از نظر سرعت و هم تکنیک. باید ببینیم چه اشتباهاتی کردیم. از شرایط تیم در فاز مالکیت و هجومی راضی هستم و فکر می‌کنم نسبت به بازی استقلال سهم بیشتری داشتیم و کیفیت بهتری ارائه کردیم اما دیگر به درد ما نمی‌خورد و باید به ۳ امتیاز می رسیدیم اما باید در ۳ بازی باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود بعد از به ثمر رساندن گل دوم به بازیکنانش می‌گفت احساساتی بازی نکنند تا به گل تساوی می رسیدند، تصریح کرد:‌ اگر کمی مربیگری کنید متوجه می شوید که خیلی چیزها به گفتن نیست؛ ما گفتم اما اشتیاق به پیروزی در آنها زیاد بود و با وجود صحبت هایی که می‌شود در آن شرایط میزان گیرایی کم است.

افاضلی افزود:‌ تیم تحت فشار بود؛ امسال شرایط سختی داشتیم؛ ۳ مالک عوض شده و بازی هایی که می‌توانستیم امتیاز بگیریم، نگرفتیم. تمام اینها روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به بقای نفت امیدوار است، گفت:‌ امروز می‌گویم و قبلا هم بارها گفته‌ام که مطمئن باشید نفت سقوط نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز