خبرگزاری کار ایران

وقتی آتش خشم سرمربی آلمانی شعله‌ور شد؛

حمله اینستاگرامی شفر به افراد خاص

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۲۳

سرمربی استقلال حملات تندی علیه شخصی که نامی از او نبرد در صفحه خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال که در میانه فصل و در شرایط بدی به این تیم آمد توانست هم اوضاع این تیم از نظر نتیجه‌گیری را بهبود ببخشد و هم از نظر بازی زیبا و تماشاگرپسند بیش از پیش هواداران را راضی کند. این اتفاقات در کنار مسائلی مثل پیروزی در دربی و بالاکشیدن رتبه استقلال در جدول و صعود محتمل از گروه مرگ آسیا باعث شده بحث تمدید قرارداد با سرمربی آبی‌پوشان شکل بگیرد و در این میان شایعاتی در مورد اختلاف مالی میان شفر و باشگاه شکل گرفت و از درخواست مالی نجومی سرمربی آلمانی از آبی‌پوشان اخباری منتشر شد که با واکنش وی در نشست خبری روز گذشته داد.

صحبت‌های صریح شفر در نشست خبری پایان واکنش وی به حواشی چند روز اخیر نبود و سرمربی استقلال امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطالب دور از انتظاری را مطرح کرد که یک مخاطب خاص داشت.

شفر در پست خود نوشت:

هنگامی که من و همکارانم به استقلال آمدیم، تیم را آنالیز کردیم و پتانسیل بزرگی در این تیم رویت کردیم و اهداف بزرگی تعیین کردیم. یکی این بود که از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا صعود کنیم. حالا به این هدف رسیده‌ایم، برخی به ما ایمان نداشتند، برخی به استقلال ایمان نداشتند ولی نتوانستند ما را متوقف کنند. در ابتدا همیشه باید با کسانی که شک دارند کنار آمد، افراد منفی نگر، افرادی که همه چیز را می‌دانند.

برای موفقیت باید به این منفی نگری بی توجه بود، باید لبخند زد و بیشتر تلاش کرد و این دقیقا کاری بود که ما انجام دادیم.

ما در کنار تیم و هواداران توانستیم به این هدف برسیم بنابراین از شما ممنونم، شما فوق العاده بودید و از حمایت استثنایی تان ممنونم. شما جوی ایجاد کردید که به ما بال داد و گاهی باعث شد موهای تنمان سیخ شود.

با این وجود، در حال حاضر حس خیلی خوبی داریم و گاردمان را پایین نخواهیم آورد. باید متمرکز باقی بمانیم. به باشگاه توضیح دادم که باید کنار هم بمانیم ، باید مراقب باشیم زیرا در حال حاضر در خطرناک ترین فاز هستیم یعنی فاز موفقیت. بارها این فاز را تجربه کرده ام، باور کنید می‌دانم راجع به چه چیز صحبت می‌کنم.

حالا با موفقیتی که کسب کردیم و توجهات در سطح کشور و بین الملل را جذب کرده و با محبوبیتی که داریم، باید آماده باشیم که با افراد حسود و طمع کار روبرو شویم. افرادی که نمی‌توانند موفقیت ما را ببینند و می‌خواهند آن را تخریب کنند و برای این هدف هر کاری انجام می‌دهند. منظورم هر کاری است و مثل آب خوردن نیز انجامش خواهند داد. برای اینکه موفق باقی بمانید، باید نکات منفی را کنار بگذارید، باید لبخند بزنید و سخت تلاش کنید و این کاریست که ما انجام می‌دهیم.

متشکرم.

شفر در این نوشته بدون اینکه از کسی نام ببرد به تهدید شخصی پرداخت که با لفظ حسود از او یاد کرده بود و باید دید واکنش‌ها به این اظهارات تند و آتشین شفر علیه مخاطب نامشخص چه خواهد بود و ادامه این مسائل به چه اتفاقاتی منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز