خبرگزاری کار ایران

ابراهیم‌زاده: تا پایان فصل به تمدید با سپاهان فکر نمی‌کنیم/ با هیچ بازیکنی مذاکره نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۵۹۲

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با تراکتورسازی و همچنین شرایط تیمش صحبت کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سپاهان و شکست این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: بازی با پیکان همانطور که همه دیدند و خود جلالی هم در صحبت‌هایش به آن اشاره کرد در طول بازی فقط یک خطر روی دروازه ما ایجاد کرد که ضربه ایستگاهی آنها وارد دروازه شد ولی ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و برخلاف جریان بازی نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد موقعیت‌های زیادی که مهاجمان تیمش از دست می‌دهند گفت: از ابتدای فصل شرایطی برای سپاهان ایجاد شده که مهاجمان با استرس بازی می‌کنند و نمی‌توانند توانایی‌های خودشان را نشان دهند که این مشکل به مرور و با تمرین و کار زیاد باید رفع شود.

سرمربی سپاهان در مورد تقابل با تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی و سپاهان در این فصل شرایط تقریباً مشابهی داشتند و دو تیم خوبی که همیشه بالای جدول بودند در جایگاهی قرار دارند که برایشان خیلی کم است. تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و در بازی‌های آسیایی هم حضور داشته که این باعث می‌شود بازیکنان‌شان راحت‌تر بازی کنند و این کار ما را سخت می‌کند ولی نیاز به 3 امتیاز این بازی داریم و تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

ابراهیم‌زاده در مورد تمدید قراردادش با سپاهان گفت: پیش از این بارها گفته‌ام به فصل آینده فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم 4 بازی باقی‌مانده است و پس از آن در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در رابطه با مطرح شدن بحث مذاکره با چند بازیکن هم خاطرنشان کرد: همانطور که در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفتم مذاکره با بازیکنی که 6 ماه یا کمتر از قراردادش با یک باشگاه مانده ایراد قانونی ندارد ولی ما تا این لحظه با بازیکنی مذاکره نداشتیم.

سرمربی سپاهان در پایان در مورد حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی و درخواست کی‌روش از باشگاه‌ها هم عنوان کرد: باید یک تعامل دو طرفه بین باشگاه‌ها و تیم ملی صورت بگیرد و به صورت یکجانبه نباشد که باشگاه‌ها متضرر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز