خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: مساوی و باخت در این دیدار فرقی برای ما نداشت/ امیدوارم از لوکوموتیو امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۴۷۴

هافبک ذوب‌آهن از شکست تیمش مقابل الدحیل صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر پس از شکست خانگی یک بر صفر مقابل الدحیل قطر در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود، تیم خیلی خوبی مقابل ما قرار گرفت که از لحاظ تاکتیکی قوی بودند و بازیکنان تأثیرگذاری هم داشتند. فکر کنم تا حدود زیادی برتری بازی را داشتیم به جز ۲۰ دقیقه نیمه اول و برخی از لحظات ما تیم برتر بودیم و شایسته باخت نبودیم. حداقل نتیجه مساوی بود و می‌توانستیم برنده هم بشویم.

وی افزود: بازی حساسی با لوکوموتیو تاشکند داریم امیدوارم بتوانیم امتیاز بگیریم و صعود کنیم.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد خراب کردن موقعیت‌های گلزنی اظهار داشت: حریف دفاع می‌کرد و ما هم حمله می‌کردیم. می‌خواستیم گل بزنیم و پیروز شویم حریف هم در ضد حمله خوب بود و موقعیت‌های گلزنی هم به دست آورد که البته عملکرد دروازه‌بان ما خوب بود. نتیجه مساوی و باخت در این بازی برای ما یکی بود و باید در بازی آخر نتیجه می‌گرفتیم. در تاشکند نباید بازنده شویم تا صعود کنیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه حریف چند بازیکن تأثیرگذارش را نداشت، گفت: الدحیل آنقدر تیم با امکانات و خوبی است که بازیکنان جانشین‌هم خوب هستند و عالی فوتبال بازی می‌کردند.

وی در مورد اینکه چرا حضور ۹۰ دقیقه‌ای در میدان ندارد، گفت: این نظر مربیان است که من چقدر بازی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز