خبرگزاری کار ایران

بنزما یا بیل؛ نباید تردید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۴۴۳

اگرچه زین‌الدین زیدان آشکارا چیزی نگفته اما مشخصا هیچ تردیدی درباره ترکیب اصلی تیمش برای بازی امشب مقابل یوونتوس ندارد. آنچه در برد 3 بر صفر مقابل لاس‌پالماس رخ داد، نباید روی تصمیمش اثر بگذارد.

به گزارش ایلنا، کریم بنزما از وقتی به رئال آمده گل‌های زیادی زده اما این فصل فرصت‌های متعددی را خراب کرده و این دردسری برای مربی فرانسوی درست نمی‌کند.

اینکه او فقط توانست از روی نقطه پنالتی به تیم ناامیدکننده پالماس گل بزند اهمیت چندانی ندارد با توجه به اینکه سفیدها در نهایت پیروزی آسانی به دست آوردند اما در بازی تورین مقابل بیانکونری خراب کردن موقعیت گل برای رئال مادریدی که سخاوتمندانه و مهربانانه به رقبایش فرصت می‌دهد، می‌تواند زیانبار باشد. تردید میان بنزما و گرت بیل گناهی نابخشودنی است بخصوص وقتی پای یک بازی خارج از خانه در میان باشد.

بنزما که در هشت بازی آخرش تنها دو گل از روی نقطه پنالتی زده، غالبا در بازی‌های بزرگ مورد اعتماد واقع می‌شود، از طرف دیگر، بیل که غالبا پرفراز و نشیب بوده این اواخر دوباره فرم خودش را به دست آورده. لاس‌پالماس البته به هیچ وجه محک خوبی نبود اما در غیاب کریستیانو رونالدو، بیل تیم را پیش برد. بعید است زیدان نیازی به تجدید نظر داشته باشد.

یکی دیگر از نکات جالب بازی شنبه دو پنالتی به نفع سفیدها بود؛ گونسالس فوئرتس برای نخستین بار بعد از پنالتی جام حذفی مقابل فوئنلابرادا برای رئال پنالتی گرفت. مایه شگفتی بود اما اینها فقط آمار است و نه چیز دیگر. آمار هرگز پنالتی‌هایی که در زمان نیاز گرفته نشده و امتیازات باارزشی را از چنگ رئال درآورده، نشان نمی‌دهد.

منبع: مارکا / خوسه ویسنته ارنائس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز