خبرگزاری کار ایران

شوک به سرخپوشان در ابتدای فصل هجدهم

جوان اول پرسپولیس را آبی پوش بدانید؛ محرمی در آستانه جدایی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۰۲

مدافع جوان پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت های باشگاهی در اکثر نقاط جهان و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازار پیشنهادات داغ شده است. در همین بین باشگاه دیناموزاگرب کرواسی با ارائه پیشنهادی رسمی به صادق محرمی خواهان این بازیکن جوان شده است.

مدافع راست هشتپری پرسپولیس مدتهاست مورد توجه این باشگاه نامدار کروات قرار گرفته است و حالا این انتقال در آستانه نهایی شدن است و باید آن را قطعی دانست. دیناموزاگرب در حال حاضر صدرنشین لیگ کرواسی موسوم به HNL است و با تیم رده دوم 8 امتیاز فاصله دارد. آنها بدین ترتیب برای فصل بعد مجوز حضور درپلی آف لیگ قهرمانان اروپا را به دست خواهند آورد.

جوان اول پرسپولیس را آبی پوش بدانید؛ محرمی در آستانه جدایی

این انتقال می تواند یک اتفاق بزرگ برای صادق و باشگاه پرسپولیس باشد. او در بهترین سن ممکن راهی قاره سبز خواهد شد و جای پیشرفت خواهد داشت. باشگاه دیناموزاگرب در طول این سال ها فوتبالیست های زیادی را به تیمهای مطرح اروپایی ترانسفر کرده است و محرمی هم می تواند یکی از آنها باشد.

البته که نباید از کار سخت محرمی در کرواسی به راحتی بگذریم. همانطور که او در تیم سرخپوش تهرانی راه و رسم رقابت را به خوبی یاد گرفته است باید خود را برای یک جدال بسیار سخت در تیم آبی پوش کروات آماده کند. 

پیتار استویانوویچ مدافع 22 ساله و اسلونیایی دیناموزاگرب در این فصل مدافع راست اصلی این تیم بوده است و در 23 بازی حضور داشته و جایگاه ثابتی در این تیم دارد. این بازیکن در این فصل گلی نزده اما پایه گذار سه گل بوده است. او چند ماهی از صادق بزرگتر است اما همانند او 22 سال سن دارد. استویانوویچ سابقه بازی در تمامی رده های سنی تیم ملی اسلوونی را دارد و در تیم بزرگسالان هم 4 بار به میدان رفته است. این بازیکن پیش از این برای تیم ماریبور اسلوونی بازی می کرد و در سایت ترانسفر مارکت ارزش او حدود 1/3 میلیون یورو تخمین زده شده است.

جوان اول پرسپولیس را آبی پوش بدانید؛ محرمی در آستانه جدایی

صادق برای دچار نشدن به سرنوشت علی کریمی باید سخت تلاش کند تا بتواند جای ثابتی در ترکیب پیدا کند. کریمی با امیدهای فراوان به دینامو آمد اما هیچگاه فرصت خودنمایی پیدا نکرد و نتوانست در ترکیب تیم دیناموزاگرب به عنوان یک مهره کارآمدبه میدان برود. با این حال محرمی نشان داده از رقابت کردن نمی هراسد. او با این سن فوق العاده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و از الان زنگ خطری برای رامین رضاییان و وریا غفوری جهت حضور در رقابت های جام ملت های آسیا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز