خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا - گروه D

استقلال دو - الریان صفر / صعود آبی‌ها قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۰۹۵

استقلال تهران با پیروزی دلچسب در ورزشگاه آزادی صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را مسجل کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران برای صعود مقتدرانه از گروه D به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 20 مقابل الریان قطر به میدان رفت و از سد تیم رده دومی عبور کرد تا صعودش به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی قطعی شود.

استقلال با استفاده از امتیاز میزبانی نتیجه این دیدار را به سود خودش به پایان رساند. آبی‌ها در این دیدار با ترکیب متفاوت تری نسبت به بازی‌های گذشته به میدان رفتند اما غیبت مامه بابا تیام و سیدمجید حسینی احساس نشد.

بازی کاملا در اختیار استقلال بود و شاگردان وینفرد شفر حملات متعددی را روی دروازه الریان ایجاد کردند. پاسکاری و کارهای تیمی هماهنگ در تمامی دقایق بازی دو گل برای آبی‌ها در پی داشت و سرور جپارف و وریا غفوری برای میزبان این دیدار گلزنی کردند.

استقلال با این پیروزی 9 امتیازی شد و بازی مقابل الهلال عربستان در هفته ششم لیگ قهرمانان جذابیت چندانی برای شاگردان وینفرد شفر نخواهد داشت.

 

گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: کیم دانگ جین، بنگ جیوول، بنگ جیوول،  کیم ووسونگ / ناظر داوری: پیریزا والتر

اخطار: ویرا (دقیقه33) و موسی هارون (دقیقه 71)از الریان  / روزبه چشمی و امید ابراهیمی از استقلال

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینى، پژمان منتظری، روزبه چشمی، خسرو حیدرى، وریا غفورى، داریوش شجاعیان(میلاد زکی پور، دقیقه 78)، امید ابراهیمى، امید نورافکن، فرشید اسماعیلى، آرمین سهرابیان، سرور جپاروف(علی قربانی، دقیقه 81)

ترکیب الریان:

عمر باری، یاسر عبدالرحمان، محمد علاءالدین(سوریا، دقیقه 67)، موسا هارون جمعه، گونزالو ویرا، محمد العلاوی، کیم یونگ جین، احمد السید(احمد گوما، دقیقه 46)، تاباتا، موتالی و حمد اله

 

شرح گل:

استقلال یک / الریان صفر؛ سرور جپارف، دقیقه 3: فرار فرشید اسماعیلی از کناره‌ها و پاس عرضی او در محوطه جریمه برای سرور جپارف پایه گذار اولین گل آبی‌ها در این بازی بود تا هافبک ازبکستانی خیلی زود میزبان را از حریف پیش بیندازد.

استقلال دو / الریان قطر صفر؛ وریا غفوری، دقیقه57: مدافع ملی پوش آبی‌ها با ضربه‌ای مطمئن به سمت راست دروازه الریان دومین گل استقلال در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

گزارش بازی:

دقیقه 2: شوت امید ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی که برای استقلال به دست آمده بود با اختلاف زیاد از بالای دروازه الریان بیرون رفت.

دقیقه 5: فرشید اسماعیلی این بار با فرار از سمت راست دفاعی الریان برای حریف دردسر ساز شد و برخورد بازیکن حریف با و در محوطه جریمه مشکوک به پنالتی بود اما داور ضربه دروازه را اعلام کرد.

دقیقه 7: همکاری وریا غفوری و خسرو حیدری موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد و خطای بازیکنان الریان روی داریوش شجاعیان پنالتی به نظر می‌رسید اما داور دستور به ادامه بازی داد تا شوت محکم سرور جپارف با برخورد با بازیکنان استقلال راه اوت شود.

دقیقه 15: فرشید اسماعیلی بار دیگر روی دروازه الریان خطرساز شد که تعلل او در ضربه زدن به توپ موجب شد مدافعان توپ را از محوطه جریمه دور کنند.

دقیقه 16: موج حملات استقلال روی دروازه الریان کماکان ادامه دارد و این بار شوت خطرناک سرور جپارف با برخورد با مدافعان بلوکه شد.

دقیقه 19: شوت میونجین با اختلاف کم از کناره دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 29: سانتر به محوطه جریمه الریان باز هم برای مدافعان این تیم دردسرساز شد اما تعلل زیاد شجاعیان مانع از دومین گل آبی‌ها در نیمه اول شد.

دقیقه 35: ضربه سر خطرناک آرمین سهرابیان روی ارسال امید ابراهیمی در چند قدمی دروازه الریان به صورت خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 39: شوت محکم تاباتا از روی ضربه ایستگاهی با فاصله زیاد از بالای دروازه آبی‌ها روانه اوت شد.

دقیقه 40: اولین شوت داخل چارچوب الریان در این دقیقه شکل گرفت که سیدحسین حسینی به راحتی توپ را در آغوش کشید.

دقیقه 44: سرور جپارف این بار طراح حمله خطرناک روی دروازه الریان بود و پاس عمقی او به امید نورافکن رسید؛ مدافع جوان استقلال با ارسال تند و تیز قصد داشت اسماعیلی را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که توپ با دخالت مدافع حریف راهی کرنر شد.

استقلال دو - الریان صفر / صعود آبی‌ها قطعی شد

آمار دو تیم در نیمه اول و برتری شاگردان شفر در شوتزنی و ارسال پاس

دقیقه 52: ارسال خطرناک کرنر روی دروازه استقلال را سیدحسین حسینی با شیرجه‌ای تماشایی دفع کرد.

دقیقه 56: حرکت تکنیکی داریوش شجاعیان در محوطه جریمه الریان موجب شد مدافع حریف برای تصاحب توپ مرتکب خطای پنالتی شود.

دقیقه 60: استقلال خوش شانس بود که ضربه هافبک الریان به تیرک عمودی برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 68: داریوش شجاعیان در گوشه محوطه الریان موقعیت شوتزنی داشت که با بی دقتی توپ را به اوت فرستاد.

حواشی:

هواداران استقلال در روز تعطیل استقبال گرمی از بازی با الریان داشتند و طرح موزاییکی خاصی را انتخاب کنند.

مامه تیام با وجود مصدومیت در لیست بازیکنان استقلال حضور دارد و احتمال حضورش در ترکیب وجود دارد.

وینفرد شفر در اواسط نیمه اول اعتراض شدیدی به روند داوری داشت و با تذکر داور کره‌ای رو به رو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز