خبرگزاری کار ایران

حیدری: بدون هواداران بردن الریان غیرممکن است

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۹۰۵

مدافع استقلال می گوید در بازی با الریان با حضور هوادارنمان جشن صعود خواهیم گرفت.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با الریان گفت: سال برای استقلال خوب آغاز شد و با شکست نفت، روحیه بالایی برای دیدار آسیایی کسب کردیم. فردا یک بازی مهم داریم و با کسب سه امتیاز می توانیم صعود خود را حتمی کنیم اما بدون حضور هواداران این موضوع غیر ممکن می شود.

وی ادامه داد: هواداران ابتدا سیزده خود را به در کنند و ساعت بازی 8 شب است و سپس در ورزشگاه حاضر شوند. همه بازیکنان در سطح خوبی هستند و یک مربی خوب داریم و با حمایت هواداران فردا برنده خواهیم بود.

حیدری در ادامه درباره حضور هواداران، عنوان کرد: هواداران ما بهترین در دنیا هستند و از آنها می خواهم که اشیا ممنوعه را به ورزشگاه نیاورند و با حضور در ورزشگاه تنها از استقلال حمایت کنند.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باز هم به دنبال عقب نشینی بعد از گل هستید، گفت: با بازیکنان درباره این موضوع صحبت کردیم. ما بازیکنان جوانی داریم که ممکن است تحت تاثیر ورزشگاه قرار بگیرند. به آنها گفتیم وقتی هوادار داریم، باید به حریف فشار بیاوریم و اگر بخواهیم مانند دیدار با العین محتاط بازی کنیم زیرا ورزشگاه پر است، دیدید که یک گل حاشیه امنیت نبود. با یکدیگر متحد شدیم که به گل برسیم و اگر گل اول را زدیم، به دنبال گل های بعدی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز