خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بازیکنانم دیده شوند

جلالی: هجومی بازی میکردیم 2 یا 3 گل می خوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۶۰

سرمربی پیکان از عملکرد بازیکنانش در مقابل سپاهان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی پیکان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت:در روزی که ما 7 بازیکن ثابت نداشتیم و آقاخان هم در لحظه آخر بازی را از دست داد توانستیم سپاهان را ببریم. از همه شاگردانم که امروز با تمام وجود جنگیدند و این پیروزی شیرین را رقم زدند، تشکر می‌کنم. آنها با تمام صداقت، فداکاری و انرژی‌شان تلاش کردند تا این پیروزی رقم بخورد و من می‌دانم آنها هنوز ظرفیت نهفته در وجودشان را پیاده نکرده‌اند.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده شرایط طوری شود که بازیکنان من دیده شوند و این واقعا تلخ است که شما عملکرد خوبی داشته باشید، اما به چشم نیایید و من ایمان دارم اگر بازیکنان من این روند را ادامه دهند، حتماً در آینده دیده خواهند شد.

سرمربی پیکان در مورد عملکرد سپاهان در این بازی نیز خاطر نشان کرد: ما امروز سپاهانی را بردیم که شرایط بهتری نسبت به گذشته داشت و با توجه به بضاعتی که داشتیم، مجبور بودیم به بازی بسته روی بیاوریم و خوشحالم که زحمات‌مان در این بازی نتیجه داد.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش علیرغم شرایط میزبانی به بازی دفاعی رو آورد، اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم براساس داشته‌های‌مان تاکتیک خود را مشخص کنیم، از جمع 7 بازیکنی که در این بازی غایب بودند 5 نفر آنها بازیکنان ثابت تیم من هستند، تیمی که با یک گروه جوان کار می‌کند باید طوری شرایط خود را پیش ببرد که در این مواقع برایند خوبی داشته باشد. ما مقابل تیمی بازی کردیم که از زمان تغییر کادر فنی‌اش بهتر شده و بر روی ضدحملات بسیار خطرناک است و اگر ما امروز مقابل سپاهان تهاجمی بازی می‌کردیم، 2 یا 3 گل دریافت کرده بودیم.

وی در پایان درباره شرایط پیکان و اینکه آیا این تیم شانس کسب سهمیه دارد، گفت: من در نشست خبری قبل از بازی خود هم گفتم همه نگاه‌های ما به بازی پیشروی‌مان است، کاری به جدول و نتیجه حریفان نداریم و فقط به این فکر می‌کنیم که به چه شکل حریف آینده خود را شکست دهیم. ما در بازی آینده باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برویم و از حالا به فکر این هستیم که چطور در آن بازی به خواسته خود برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز