خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر: بازیکنان سپیدرود جانفشانی کردند/ گام بلندی برای بقا برداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۵۳۷

مربی سپیدرود در نشست خبری پس از بازی با پارس جم حاضر شد.

به گزارش ایلنا٬ علیرضا امامی‌فر بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل پارس‌جنوبی با حضور در نشست خبری گفت: باید ابتدا به بازیکنان تیم سپیدرود تبریک بگویم به خاطر جانفشانی که کردند، به خصوص در نیمه دوم. عیدی خوبی به هوادارانی که از ما حمایت کردند و سنگ تمام گذاشتند،‌ دادیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و میانه میدان از آنِ تیم پارس بود. همین باعث شد حریف برای ما مشکل‌ساز شود و چند موقعیت خوب به دست بیاورد. در نیمه دوم اما با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. با اینکه پارس فقط روی ضد حملات کار می‌کرد ما تلاش کردیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و از کناره‌ها استفاده کنیم. با دوندگی بیش از حد بازیکنان نتیجه را از آن خود کردیم و گام بلندی برای بقا در لیگ برتر برداشتیم.

مربی سپیدرود در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم دو نیمه متفاوت در این مسابقه به نمایش گذاشت، تصریح کرد: با تغییراتی که به وجود می‌آید همه تیم‌ها دچار افت می‌شوند اما ما تعطیلات خود را کم کردیم و اعضای تیم تنها 2 روز تعطیل بودند. تمرینات جدی خود را دنبال کرده بودیم و از دانش دکتر نوشادی (بدنساز تیم سپیدرود) و تفکرات علی کریمی استفاده کردیم. در نیمه دوم چند کار انجام دادیم؛ یکی اینکه چند بازیکن به تیم اضافه کردیم تا میانه میدان را از آنِ خود کنیم و یکی اینکه با استفاده از بازی مستقیم توپ را به زمین حریف بردیم تا موج دوم حمله را آغاز کنیم. با توجه به حساسیت موقعیت ما طبیعی است که نتوانیم همانند دیدار مقابل سایپا بازی خوبی ارائه کنیم. مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

امامی‌فر در مورد داوری این مسابقه گفت: فکر می‌کنم داوری فوق‌العاده بوده، ما انسان هستیم و در جریان بازی ممکن است کنترل احساسات خود را از دست بدهیم، داور خوب عمل کرد و دوندگی مناسبی داشت. من دوباره درخواست روز گذشته خود را تکرار می‌کنم. برای یک شهر و یک استان مهم است که سپیدرود در لیگ‌برتر بماند. حداقل درخواست من از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این است که از داوران با تجربه در دیدارهای ما استفاده کند، مانند همین مسابقه تا حقی از تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز