خبرگزاری کار ایران

بهزاد غلامپور: دایی از شادی گل‌هایم ناراحت نمی‌شود / جای پورحیدری و ناصرخان همیشه خالی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۹۶۵

مربی دروازه‌بانان سایپا چهره ویژه نیمکت محسوب می‌شود که با شای گل‌هایش حاشیه‌ساز می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور، دروازه‌بان سابق فوتبال ایران که اینروزها در کسوت مربی به کار خود در جمع مربیان سایپا ادامه می‌دهد در خصوص مسائل مختلف مربوط به نارنجی‌پوشان به صحبت پرداخت.

سال 96 برای شما چطور گذشت؟

شکر خدا همه چیز خوب بود و به همراه سایپا روزهای خوشی را سپری کردیم. راضی هستیم به رضای خدا و سلامتی پسرم بهترین اتفاق امسال بود. امید داشتم این اتفاق خوش برای ما رخ بدهد. مردم دعاگو بودند و خیلی سپاس گذار هستم. در این مدت همه دوست بودند و دشمن نداشتیم. اگر دشمن هم باشد نمی‌گویم.

کار با علی دایی در سایپا چگونه بود؟

واقعا رویایی است. سخت نیست. همه می‌گویند به خاطر شادی‌های بعد از گل چرا روی کمر دایی می‌پری؟ او هیچ زمان اینطور نیست و ناراحت نمی‌شود.سایپا روزهای خوبی را سپری می‌کند و همه بازیکنان و اعضای باشگاه به رقم زدن بهترین نتایج فکر می‌کنند. چند ملی پوش هم داریم و این نکته مثبتی برای علی دایی خواهد بود.

اتفاقات امسال برای مردم...

همه گونه فاجعه‌ای را دیدیم. شرایط بدی برای مردم بود. امیدوارم هیچ زمانی اینگونه اخبار را نشنویم و همیشه خوشی و سلامتی ببینیم.

معمولا عیدی می‌دهید یا عیدی می‌گیرید؟

هردو. به هر حال با توجه به سن و سال همه انتظار دارند عیدی بدهیم.

آرزوی شما در سال 97؟

موفقیت تیم ملی در جام جهانی و سلامتی همه ایرانیان در تمامی نقاط دنیا. 

جای چه کسی امسال خالیست؟

منصور پورحیدری و ناصر حجازی. با مربیان زیادی کار کردم اما این دو افراد بزرگ و دل پاکی بودند که جای خالی‌شان همیشه احساس می‌شود. افتخار است که با این دو عزیز کار کردم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز