خبرگزاری کار ایران

سرمربی الجزایر: قول می دهم به برد بزرگی جلوی ایران برسیم/کسانی که به ما می تازند روزی برای بخشش می آیند

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۸۵۳

سرمربی الجزایر پیش از دیدار برابر ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رباح ماجر پیش از بازی برابر ایران اظهار داشت: ما تیم قدرتمندی هستیم. قول می دهم که برد بزرگی را در برابر ایران به دست می آوریم. باید از لحاظ انضباطی و تاکتیکی دقیق عمل کنیم و هر نفر در پست خودش بهترین نمایش را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اگر به باخت فکر کنید همین هم حاصلتان خواهد شد و شکست می خورید. برد خیلی خوب و بزرگی را جلوی تانزانیا به دست آوردیم و حالا از آن بازی تا به الان شرایط خوبی را داشته ایم و کارهای درستی را انجام داده ایم.

 سرمربی الجزایر همچنین تصریح کرد: کسانی که الان به ما می تازند روزی برای بخشش نزد ما خواهند آمد. در این میان مردمی هستند که شما را دوست دارند. آنها به شما و کادرتان و طرز تفکرتان و بازیکنانتان اعتقاد دارند. ما باید همین مسیر را جلو بریم و به کارمان باور داشته باشیم و همبستگیمان را حفظ کنیم. همه راه های پیش روی خود را امتحان می کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی همچنین بیان داشت: ما چهار گل در یک ورزشگاه رویایی به ثمر رساندیم. هیچ کس دوست ندارد روز 5 جولای بازی کند اما ما این کار را کردیم چون تیم قدرتمندی هستیم. ما بازیکنانی داریم که می توانند به برتری برسند.  ما در زمین دار الشرعه به میدان رفتیم و بازی را بردیم و به مسائل دیگر کاری نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز