خبرگزاری کار ایران

الجزایر دهمین حریف آفریقایی کی روش/ به دنبال 50 درصدی شدن

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۰۲

ایران تحت هدایت کی روش برای دهمین بار مقابل تیمهای آفریقایی به میدان می رود.

به گزارش ایلنا، هر چند که تیم ملی در دوران مربیگری کی روش نتایح درخشانی برابر تیمهای آسیایی کسب کرده ولی این درخشش را نتوانسته برابر تیمهای قاره سیاه تکرار کند. در ادامه نگاهی به عملکرد تیم ملی مقابل تیم های آفریقایی می اندازیم.

اولین دیدار تیم ملی تحت هدایت کی روش در اردیبهشت ۹۰ مقابل یک تیم آفریقایی یعنی ماداگاسگار بود که با پیروزی یک بر صفر ایران همراه شد.پس از آن یک سال بعد ایران مقابل تیم دیگر از آفریقا قرار گرفت و موزامبیک را با ۳ گل شکست داد.اما بعد از آن دیگر توفیقی برابر تیمهای آفریقایی نداشت و ایران در ۴ بازی برابر تیمهای آفریقایی صاحب یک شکست و سه تساوی شده بود.

ایران ابتدا با تونس به تساوی ۲-۲ رسید و سپس با توجه به اینکه در جام جهانی ۲۰۱۴ تیم ملی با نیجریه هم گروه بود دو بازی دوستانه با تیمهای آفریقایی برگزار کرد که حاصل آن شکست ۲-۱ مقابل گینه و تساوی مقابل آنگولا بود.در جام جهانی نیر ایران برابر نیجریه به تساوی بدون گل رسید.پس از این دیدار وقفه ای ۳ ساله در رویارویی با تیمهای آفریقایی بوجود آمد تا اینکه ایران موفق شد تیم نه چندان قدرتمند توگو را با ۲ گل شکست دهد.

تیم ملی در گام بعدی تیم ناشناخته و نه چندان قدرتمند سیرالئون را با 4 گل شکست داد اما در نهایت مقابل تونس با یک گل شکست خورد تا بعد از مدتها در یک دیدار رسمی شکست بخورد.

در مجموع ایران مقابل تیمهای قاره سیاه 4 برد کسب کند. سه بار به تساوی برسد و دو باخت را هم تجربه کند. حال باید دید دهمین بازی ایران تحت هدایت کی روش مقابل تیمهای آفریقایی به چه نتیجه ای منجر می شود. شاگردان کی روش در صورت پیروزی به پنجمین برد در دهمین مسابقه دست پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز