خبرگزاری کار ایران

استقلال امسال مستحق صعود است

چشمی: العین خوش‌شانس بود در آزادی شکست نخورد

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۲۹

مدافع استقلال تهران معتقد است تیم العین امارات با خوش شانسی در ورزشگاه آزادی شکست نخورده و استقلال امسال مستحق صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی مدافع استقلال پیش‌بینی می‌کند تیمش با شکست الریان در تهران می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود. با چشمی در این خصوص و همچنین دیدارهای پیش‌روی آبی‌پوشان در لیگ و آسیا همکلام شدیم:

از نتیجه بازی مقابل العین راضی هستید؟
ما خیلی بدشانس بودیم که توپ‌های آخرمان وارد دروازه نشد. تمرینات خوبی را برای این بازی پشت‌سر گذاشته بودیم و می‌خواستیم سال را با برد به پایان برسانیم اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

حضور هواداران را چطور دیدید؟
هواداران برای استقلال مثل همیشه سنگ‌تمام گذاشتند و همان‌طور که من از اول فصل گفتم ما به آنها بدهکار هستیم. آنها خیلی خوب از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم را تشویق کردند. آنطور که من فهمیدم خیلی‌ها هم به دلیل پر بودن ظرفیت ورزشگاه نتوانستند بیایند.

تیم العین را چطور دیدید؟
آنها یک تیم حرفه‌ای و با تمام امکانات هستند که مقابل تیم‌های ایرانی همیشه انگیزه دارند. ما می‌خواستیم هم شکست فصل گذشته و هم تساوی ناعادلانه در بازی رفت را جبران کنیم اما العین خیلی خوش‌شانس بود در آزادی شکست نخورد.

خیلی‌ها می‌گویند استقلال در نیمه دوم عقب کشید.
اصلا چنین چیزی نیست. ما حتی در نیمه دوم هم چندین موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. مطمئن باشید که در بازی‌های بعدی مانند گذشته قدر موقعیت‌ها را خواهیم دانست.

فکر می‌کنید بتوانید به عنوان تیم اول صعود کنید؟
بازی استقلال مقابل الریان تعیین‌کننده است. آنها هم شش امتیازی هستند و باید هرطوری شده در تهران پیروز شویم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. فکر می‌کنم استقلال امسال مستحق صعود است و اگر مصدومیت‌ها و بدشانسی‌ها گریبان تیم را نگیرد، این تیم پتانسیل زیادی برای کسب موفقیت دارد.

بحث تمدید قرارداد شفر این روزها مطرح است.
شفر ارتباط خوبی با بازیکنان استقلال برقرار کرده و باید شرایطی فراهم شود که او فصل بعد هم در استقلال بماند. فکر می‌کنم کار اصلی شفر در فصل آینده خواهد بود.

در فینال جام حذفی هم با خونه‌به‌خونه دیدار خواهید داشت؟
خونه‌به‌خونه تیم خوبی است که تا فینال حضور پیدا کرده اما از ابتدای این مسابقات دنبال کسب عنوان قهرمانی بودیم. یک کار نیمه‌تمام داریم که در فینال بوده که آن هم کسب عنوان قهرمانی است.

به عنوان یک ملی‌پوش استقلال دیدار دوستانه تیم‌ملی مقابل سیرالئون را چطور ارزیابی می‌کنی؟
تیم ملی باید بازی‌های دوستانه زیادی را برگزار کند تا به هماهنگی بیشتری دست یابد. کی‌روش به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف و قوت تیم است و اگر تعداد بازی‌ها بیشتر باشد در این امر موفق‌تر است. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های دوستانه خواسته‌های کادر فنی را قبل از حضور در جام جهانی برآورده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز