خبرگزاری کار ایران

چرا ستاره‌های قلعه نویی از تیم ملی خط خوردند؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۹۳

دو بازیکن ذوب آهن از فهرست اخیر تیم ملی کنار گذاشته شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار تدارکاتی با سیرالئون که قرار است روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اعلام شد و این فهرست تغییراتی نسبت به فهرست‌های قبلی داشت که کاهش نمایندگان ذوب آهن در آن از جمله این موارد بود.

ذوبی‌ها که در اردوهای قبلی علاوه بر رشید مظاهری، مرتضی تبریزی و اکبر ایمانی را هم در جمع نفرات دعوت شده داشتند در فهرست اخیر تنها نام گلر خود را در جمع نفرات دعوت شده از سوی کی‌روش می‌بینند.

در این میان با توجه به نیمکت نشینی اکبر ایمانی در ذوب آهن عدم حضورش در فهرست کی‌روش متحمل و منطقی به نظر می‌رسد ولی عدم حضور تبریزی که عملکرد درخشانی در دیدارهای اخیر تیمش داشته و یکی از بهترین مهاجمان ایرانی در لیگ برتر و آسیا بوده است، عجیب به نظر می‌رسد.

از طرفی ترافیک در خط حمله تیم ملی هم باعث شده کار مهاجمان برای حضور در فهرست کی‌روش سخت شود.

یکی از دلایل کاهش سهمیه ذوب‌آهن در تیم ملی هم می‌تواند عدم حضور آنها در جلسه ریکاوری تیم ملی باشد که پیش از بازی با آیزاول در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و به درخواست قلعه‌نویی صورت گرفت.

در هر صورت عدم حضور در فهرست کی‌روش می‌تواند در روحیه بازیکنان ذوب آهن تاثیر منفی داشته باشد و این تاثیر در دیدارهای آینده این تیم دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز