خبرگزاری کار ایران

هیچ فشاری نمی‌تواند روی ما تاثیر بگذارد

برانکو: امیدواریم فینالیست شویم / به بازیکنانم سپردم مراقب لیما باشند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۹۰

سرمربی سرخپوشان تهرانی در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات در آغاز دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از اهمیت این بازی گفت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در ابتدای نشست خبری پیش از رویارویی با الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدمت همگی سلام عرض می‌کنم و از میزبانی خوب الوصل تشکر می‌کنم. در مدت کوتاهی برای دومین بار با الوصل مواجه می‌شویم. الوصل تیم خوبی است. اما دو شرایط دارد. اگر ببازد حذف می‌شود و اگر ببرد همچنان شانس دارد.

برانکو افزود: الوصل تیم بزرگی در امارات است و بازیکنان باتجربه و جوان خوبی دارد. در لیگ قهرمانان تیم ضعیف نداریم اما ما در هدف خود که برد و برد است، پیش می‌رویم. بازیکنانم کاملا آماده هستند و در رقابت برای حضور در ترکیب قرار دارند.

سرمربی کروات در ادامه بیان داشت: همانطور که بیرانوند گفت، ما مدت زیادی است که در فواصل کوتاه بازی‌های متعددی داشتیم. اما افتخار بزرگی است که در این مسابفات حضور داشته باشیم. نه خستگی و نه هیچ فشار دیگری نمی‌تواند روی ما تاثیر بگذارد و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا ۴ روز قبل از بازی در دبی حضور یافتند، گفت: اهمیت خاصی برای این بازی قائل شدیم. همینطور برای آشنایی و هماهنگی برای رژیم تمرینی و غذایی و جوی‌ را داشته باشیم. این یکی از مهمترین بازی‌های ما خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت لیما، بازیکنی که در بازی رفت مصدوم بود و نقش مهمی در خط حمله الوصل دارد، و اینکه چه برنامه‌ای برای مهار او خواهند داشت، گفت: ما می‌دانستیم که این بازیکن به شرایط بازی برگشته است و جزو برترین بازیکنان الوصل محسوب می‌شود. ما حساب ویژه‌ای روی آنها باز کردیم و به بازیکنانم سپرده‌ام مراقب آن باشند. من بازی‌های لیگ امارات را کاملا دنبال می‌کنم. الوصل تا چند هفته قبل گزینه قهرمانی بود اما در چند هفنه اخیر بدشانسی آوردند.

برانکو در پایان این نشست خبری در خصوص اینکه آیا تیمش همچون فصل گذشته انگیزه صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان را دارد گفت: افتخار بزرگی است که فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا رفتیم اما اهداف ما پایان ندارد. اما امسال با آمادگی و هدفی که داریم به دنبال این خواهیم بود که تا مرحله نیمه نهایی پیش برویم و در ادامه آن را ارتقا ببخشیم و امیدواریم فینالیست شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز