خبرگزاری کار ایران

هواداران به استادیوم بیایند و بمب نیاورند

شفر: دوست ندارم داور شوم اما بازیکن باید محروم شود/ با دخترم در خصوص حضور بانوان موافقم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۶۱

سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش در آستانه بازی برگشت مقابل العین بتواند از سد حریف اماراتی بگذرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری خود قبل از بازی با العین با اشاره به این که بازی استقلال در مقابل العین بسیار مهم است و ما می توانیم با برد اول شویم.

وی در خصوص اتفاقات بازی رفت و اشتباهات داوری در آن گفت: قضاوت در بازی برای داور مالزیایی سخت بود مطلبی را در فوتبال انگلیس دیدم که بازیکن زمانی که دایو محروم  می شود.

وینفرد شفر در خصوص احتمال اتفاقاتی از روی سکوها که باعث محرومیت هواداران تیمش گفت: از هواداران خود درخواست می‌کنم به ورزشگاه بیایند اما از آوردن بمب های کوچک دستی خود داری کنید.

سرمربی تیم استقلال در خصوص داوری بازی رفت با العین گفت: این را باید بگویم بازیکنات ما شخصیت های بالایی دارند و این بازیکنان رقیب بودند که رفتارهای کردند که داور پنالتی گرفت. همیشه گفتم دوست ندارم داور شوم داور فرد مهمی در داخل زمین است باید کمک کنیم قوی و قوی تر شود.

وی در خصوص کری خوانی بازیکنانالعین گفت: قبل از بازی هم گفتم ما رفتیم که بازی را ببریم، درحال حاضر هم کایو مصدوم است و بر روی ضد حمله بازی می‌کنند.

شفر درخصوص تاکتیک بازی تیم استقلال مقابل العین و اینکه آیا به دنبال ضدحملات خواهند بود اظهار داشت: در بسیاری از بازی‌ها به دنبال بازی تهاجمی هستیم. برابر العین در بازی رفت در دقایقی عقب نشینی کردیم، این اتفاق در بازی الهلال نیفتاد و در بازی با پرسپولیس باتوجه به شرایط بازی اتفاق افتاد.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه دخترش اعلام کرده روزی در ایران حاضر خواهد شد که دختران بتوانند در استادیوم حضور یابند گفت: من با دخترم موافق هستم!

وی درباره دروازه‌بان تیمش و انتخاب از بین رحمتی و سیدحسین حسینی گفت: این مساله را فردا متوجه خواهید شد.

وی در پایان درخواستی از هواداران تیمش داشت و عنوان کرد: از هواداران بسیار بسیار خواهش می‌کنم  با خودشان لیزر و بمب دستی  به ورزشگاه نیاوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز