خبرگزاری کار ایران

الهه قلی‌فلاح: پرچمدارِ مهم ترین مسابقه زندگی‌ام بودم / احساس وصف ناپذیری داشتم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۷۱

پرچمدار ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی گفت: خیلی خوشحالم که پرچمدار مهم ترین رقابت زندگی ام بودم و احساس وصف ناپذیری داشتم.

به گزارش ایلنا، الهه قلی‌فلاح با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: از اینکه پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک بودم خیلی خوشحالم و حس وصف ناپذیری است، چون پرچمدار مهم ترین مسابقه زندگی ام بودم. حضور در بازی های پارالمپیک زمستانی مهم ترین رویداد زندگی من است.

وی افزود: با سه ماه تمرین در بازی های پارالمپیک زمستانی شرکت کرده‌ام و فقط تلاش می‌کنم تا بهترین بازدهی و عملکرد را داشته باشم.

ملی پوش پارا اسکی صحرانوردی ایران درباره شرایط بازی های پارالمپیک زمستانی اظهار داشت: حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک برای هر ورزشکاری آخرین پله ورزشی است و طبیعتا شرایط سختی داریم، چون این رقابت‌ها  با مسابقاتی که تاکنون شرکت کرده‌‌ام قابل مقایسه نیست.

قلی فلاح در پایان گفت: رقبای من از بهترین‌ها هستند و خیلی توانمندند بنابراین شرایط مسابقات کاملا حرفه‌ای است. ما هم کار خود را تازه آغاز کرده‌ایم و تلاش زیادی برای پیشرفت می‌کنیم. من روز چهارشنبه رقابت می‌کنم و برای ارائه بهترین عملکرد مسابقه می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز