خبرگزاری کار ایران

العین را در آزادی شکست می‌دهیم

چشمی: گل سوم را هم می‌زدیم دوباره داور پنالتی می‌گرفت!

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۲۰

روزبه چشمی چند روز پس از دیدار استقلال برابر العین معتقد است داوری با اشتباهات تاثیرگذارش تلاش شاگردان وینفرد شفر را زیر سوال برد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی مدافع استقلال با گذشت چند روز از دیدار تیمش مقابل العین هنوز هم از دست داور ناراحت است. او معتقد است داور پیروزی مسلم را از استقلال گرفت.  چشمی در خصوص اتفاقات دیدار مقابل العین، بازی برگشت مقابل این تیم و همچنین پیش‌بینی‌اش از تیم‌های صعودکننده از این گروه به دور بعدی با خبرنگار ما گفت‌وگویی کرد که می‌خوانید:

* در خصوص شرایط استقلال صحبت کنید.
خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم تیم ما این روزها بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهد و فکر می کنم هواداران هم از شرایط تیم راضی هستند. امیدوارم بتوانیم این آخرین بازی خودمان در سال 96 را هم با موفقیت تمام کنیم و بتوانیم با برد به استقبال سال نو جدید برویم.

*از بازی رفت تیمت مقابل العین بگو.
همه دیدند در آن بازی چه اتفاقاتی افتاد فکر می‌کنم ما مستحق برد بودیم و می‌توانستیم آن شکست تلخ فصل قبل را نیز جبران کنیم. اما داور اشتباهات فراوانی داشت و نمی‌دانم چرا چنین داورانی در سطح اول مسابقات آسیایی قضاوت می‌کنند.

*داور دو پنالتی بر علیه تیمتان گرفت.
واقعا نمی‌دانم داور چطور آن برنامه را پنالتی گرفت. همه کسانی که از بیرون تماشا می‌کردند متوجه شدند آن صحنه‌ها هیچ کدام پنالتی نبوده اما داور متوجه این موضوع نشد و فکر می‌کنم اگر ما گل سوم را هم می‌زدیم داور باز هم به ضرر تیممان پنالتی می‌گرفت.

*در یک صحنه به شدت از عملکرد داوری شاکی بودی.
به نظرتان نباید ناراحت باشم. داور زحمات ما را در طول مسابقه با اشتباهات تاثیرگذارش زیر سوال می‌برد. چطور ممکن است بازیکن ما هیچ خطایی را در محوطه جریمه انجام ندهد اما داور به همین راحتی دو ضربه پنالتی بگیرد. البته بازی برگشتی هم وجود دارد و مطمئن باشید العین را در بازی برگشت شکست می‌دهیم.

*این روزها همه از شرایط استقلال رضایت کامل دارند.
خدا را شکر توانستیم نتایجی را که بعد از نیم فصل اول کسب کرده بودیم به شرایط ایده آل بازگردیم البته آن موقع هم تمرینات خوبی را برگزار می‌کردیم فقط اکثر بازیکنانمان مصدوم بودند و همین دست کادر فنی را بسته بود اما خدا را شکر این روزها همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و می‌توانیم در لیگ و جام حذفی موفق عمل کنیم. بازیکنان همه می‌خواهند در بهترین شرایط باشند تا بتوانیم آن بدهی را که به هواداران داریم جبران کنیم.

*پیش‌بینی‌ات از تیم‌های صعودکننده از گروه‌تان در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
فکر می‌کنم العین اصلی‌ترین رقیب ما در این گروه است آنها فصل قبل هم نتایج خوبی کسب کرده بودند. فکر می‌کنم همراه ما از این گروه صعود کند.

*می‌دانی با توجه به سابقه هواداران آنها در بازی دوشنبه زیر ذره‌بین هستند. چه صحبتی با هواداران داری؟
امیدوارم تماشاگران دوشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم در کنار آنها یک پیروزی بزرگ را کسب کنیم. از آنها می‌خواهم مواد محترقه هم با خود به ورزشگاه نیاورند و با کسانی هم که این کارها را می‌کنند برخورد کنند. حیف است که ما در بازی‌های خانگی‌مان میزبان نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز