خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان- خونه به خونه

نیمه نهایی جام حذفی ایران؛ شطرنج بزرگ اسکوچیچ و ویسی برای تقابل با شفر

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۱۰

دیدار نیمه‌نهایی جام‌حذفی بین دو تیم استقلال‌خوزستان ـ خونه‌به‌خونه در روز جمعه هجدهم اسفندماه در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دیدار نیمه‌نهایی دو تیم استقلال‌خوزستان و خونه‌به‌خونه دو تیمی که یکی در لیگ یک مدعی صعود به لیگ برتر است و دیگری گزینه سقوط به لیگ یک مصافی جذاب و جالب همراه با حضور هواداران پرشور شمالی و جنوبی‌ جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

مصاف صعودکننده لیگ‌برتری و سقوط‌کننده لیگ یکی

اولین نکته بازی خوزستانی‌ها و بابلی‌ها حضور آنها در جدول رده‌بندی است؛ خونه‌به‌خونه برای صعود به لیگ‌برتر در لیگ آزادگان می‌جنگد؛ اما استقلال‌خوزستان که زمانی قهرمان لیگ‌برتر بود برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول. نکته بارز دیگر این دو تیم شمالی و جنوبی داشتن هواداران پرشور است که قطعا این بازی را پرهیجان‌تر خواهد کرد. اگر هر یک از دو تیم بتواند از سد دیگری گذر کند، مطمئنا در ادامه رقابت‌های لیگ‌هایشان بی‌تاثیر نخواهد بود و این امیدواری آنها را یک گام تا هدفی که در سر دارند نزدیکتر خواهند کرد.  

 

بازگشت اسکوچیچ به غدیر

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه که زمانی هدایت فولادی‌ها را در دست داشت، پس از 4، 5 سال دوباره پا در ورزشگاه غدیر اهواز خواهد گذاشت که مطمئنا خاطرات روزهای خوبش با این تیم برایش تداعی خواهد شد. او پس از سرمربیگری در فولاد هدایت انزلی‌چی‌ها را برعهده گرفت و با سقوط ملوانی‌ها به زادگاهش بازگشت، او اکنون بعد از 2 فصل دوری از فوتبال ایران هدایت تیم لیگ یکی خونه‌به‌خونه را در دست گرفته تا با صعود این تیم به لیگ‌برتر روزهای تلخ و سقوط این تیم در آن دوره برایش جبران شود. او به جز آن تصمیم دارد خونه‌به‌خونه را در جام‌حذفی هم پدیده کند تا بتواند با این تیم قهرمان این جام شود.

 

دومین جام قهرمانی به ویسی می‌رسد؟

عبدالله ویسی سرمربی استقلال‌خوزستان که دو فصل پیش توانست استقلال‌خوزستان را قهرمان لیگ‌برتر کند حالا روزهای سختی در کنار این تیم می‌گذراند. او در آستانه دیدار نیمه نهایی تیمش مقابل خونه‌به‌خونه خیلی امیدوار است که برای بار دوم بتواند با این تیم به فینال صعود کند و حتی این پتانسیل را در وجود تک‌تک بازیکنانش می‌بیند که کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

بازی پرگل یا پنالتی؟

استقلال‌خوزستان از ابتدای این تورنمنت به ترتیب با تیم میعادمغان اردبیل تیمی لیگ دویی و بعد از آن ملوان انزلی دسته یکی و سپس تراکتورسازی لیگ‌برتری بازی کردند که در دو بازی ابتدایی‌شان با نتایجی قابل توجه از سد حریفان گذشتند؛ ولی در مقابل تبریزی‌ها بازی را با پنالتی پیروز شدند. در سوی دیگر تیم خونه‌به‌خونه مقابل حریفانی سخت نتایجی خوبی کسب کردند و آنها تنها در دیدار مقابل سیاه‌جامگان بازی را با پنالتی به پایان رساندند. نکته قابل توجه این است که دراگان اسکوچیچ از ابتدای تورنمنت حذفی کنار خونه‌به‌خونه نبوده و این اولین مسابقه‌ از سری مسابقات جام‌حذفی است که او در قامت سرمربی کنار تیمش حضور خواهد داشت.

 

درخشش کلودیر جونیور و آقای گلی در جام‌حذفی!

کلودیر جونیور مهاجم برزیلی استقلال‌خوزستان تاکنون در این رقابت‌ها 4 گل به ثمر رسانده است و نسبت به سایر مهاجمان حاضر در این رقابت‌ها آمار بهتری دارد. او اگر بتواند در این مسابقات 2 گل دیگر به ثمر برساند آقای گل این تورنمنت خواهد شد. اگرچه تاکنون کسی آمار او را در این رقابت‌ها نداشته است. البته روح‌الله باقری مهاجم بابلی‌ها که تاکنون عملکرد خوبی در لیگ آزادگان داشته را نباید دست کم گرفت و او با دوندگی همیشگی‌اش در این دیدار می‌تواند موجبات پیروزی تیمش را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز