خبرگزاری کار ایران

طاهری: گل سوم را هم می‌زدیم داور نمی‌گذاشت بازی را ببریم/ در ورزشگاه آزادی دیگر از این خبرها نیست

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۹۳۱

مربی استقلال در مورد تساوی مقابل العین و اشتباهات داور مسابقه صحبت کرد.

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی استقلال مقابل العین اظهار داشت: فکر می‌کنم همه دیدند که استقلال چقدر خوب بازی کرد و ما در تمام دقایق بازی از حریف برتر بودیم و العین را در زمین خودش اسیر کرده بودیم.  دو بار از حریف جلو افتادیم ولی متاسفانه خبر نداشتیم حریف اصلی ما در این بازی داور است نه العین. همه کار در زمین انجام دادیم ولی زورمان به داور مسابقه نرسید. فکر کنم همه دیدند چه اتفاقاتی رخ داد و و در این شرایط صحبت فنی کردن کار سختی است.

وی افزود: مطمئن باشید داور نمی‌خواست استقلال برنده شود و اگه گل سوم را هم در دقایق پایانی می‌زدیم بازهم یک کاری می‌کرد و یک پنالتی برای العین می‌گرفت تا بازی مساوی شود و ما در امارات برنده نباشیم.  بازهم جای شکرش باقی است که با تمام این کارها نهایتاً می‌توانند در خانه از ما یک مساوی بگیرند و هرگز نمی‌توانند به بردن ما فکر کنند.

مربی استقلال در مورد دیدار برگشت با العین در ورزشگاه آزادی گفت: در تهران دیگر از این خبرها نیست و مطمئنم هواداران با حضور حداکثری در استادیوم جوی در ورزشگاه به وجود می‌آورند که حریف حساب کار دستش بیاید و دیگر در این بازی اجازه نمی‌دهیم از ما امتیازی گرفته شود و یک برد قاطعانه خواهیم داشت تا با کسب 3 امتیاز بازی صدرنشینی خودمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز