خبرگزاری کار ایران

بررسی وضعیت ذوب‌آهن در گروه B لیگ قهرمانان آسیا؛

در حسرت 10 دقیقه لعنتی مقابل الدحیل

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۹۸

قلعه‌نویی قطعا الان حسرت واگذار کردن نتیجه بازی با الدحیل را می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 بر صفر برابر الوحده پیروز شد تا با 6 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد و در فاصله 3 امتیازی با الدحیل باشد.

اوضاع ذوب‌آهن با قلعه‌نویی خوب است و این تیم شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم دوم گروهش دارد که پیروزی مقابل الوحده در بازی برگشت تقریباً صعود آنها را قطعی خواهد کرد.

در این گروه لوکوموتیو 3 امتیازی است و الوحده بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته و تقریبا شانسی برای صعود ندارد.

با وجود اوضاع خوب شاگردان قلعه‌نویی در جدول و احتمال بالای صعود آنها به مرحله بعد به عنوان تیم دوم گروه باید گفت این تیم حسرت زیادی بابت 10 دقیقه کذایی در بازی رو در رو مقابل الدحیل خواهد خورد. در حالیکه ذوبی‌ها تا دقیقه 74 بازی یک بر صفر در قطر از الدحیل پیش بودند داشتند شیرین ترین 3 امتیاز ممکن در بازی‌های گروه خودشان را می‌گرفتند، در 10 دقیقه کنترل بازی را از دست داده و 3 بار دروازه‌شان باز شد. اگر بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان می‌رسید جالی الدحیل و ذوب آهن در گروه عوض می‌شد گرفتن 9 امتیاز برای شاگردان قلعه‌نویی به معنی در اختیار داشتن شانس اصلی صعود به عنوان سرگروه بود.

در هر صورت به نظر نمی‌رسد کار ذوبی‌ها برای صعود از این گروه گره بخورد و با گرفتن 4 امتیاز از 2 بازی آینده این امر شکل قطعی به خودش می‌گیرد و چه بسا دیدار هفته ششم حالت تشریفاتی به خود بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز