خبرگزاری کار ایران

کمک‌های خیریه مرتنس برای بی‌خانمان‌های شهر ناپل

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۸۳

طبق اعلام نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا، دریس مرتنس نه تنها با بازی‌های خوبش در این فصل برای ناپولی بلکه با اقدامات خیرخواهانه‌اش در جنوب ایتالیا، خودش را برای مردم شهر ناپل محبوب کرده است.

به گزارش ایلنا، مرتنس که سال 2013 وارد سری A شد حالا به‌عنوان یکی از مهره‌های کلیدی ناپولی است و سهم بسزایی در صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی و نزدیک شدنش به اسکودتو داشته است.

مصدومیت آرکادیوژ میلیک در سال 2016 و ناآمادگی مانولو گابیادینی سبب شد که مائوریتزیو ساری، سرمربی ناپولی از مرتنس به‌عنوان یک مهاجم نوک کلاسیک استفاده کند و مابقی داستان هم ثبت 34 گل به نام این بازیکن بلژیکی در این فصل به اندازه کل گل‌هایش در سه فصل گذشته بوده است اما مورد دیگری که مرتنس را نزد مردم شهر ناپل محبوب کرده، کارهای خیرخواهانه او در این شهر است.

در همین راستا نشریه کوریره ‌دلاسرا فاش کرده که مرتنس در این شهر به مردم بی‌بضاعت و بی‌خانمان کمک می‌کند اما تمام تلاشش را انجام داده که اقدامات خیرخواهانه‌اش از دید رسانه‌ها پنهان بماند تا مبادا متهم شود که با این کار قصد دارد شهرت کسب کند و به همین دلیل در تاریکی شب و چهره‌ای مبدل اقدام به توزیع کمک‌‌های خیرخواهانه‌اش می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز