خبرگزاری کار ایران

گایاردو: مسی می‌تواند آرژانتین را قهرمان ‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۳۷۹

مارسلو گایاردو، هافبک سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است مسی به تنهایی می‌تواند این تیم را به قهرمانی جام جهانی برساند.

به گزارش ایلنا، آرژانتین در جام جهانی قبلی توانست تا فینال پیش برود، ولی امیدوار است این بار تا آخر راه برود و جام را بالای سر ببرد.

مسی در رده باشگاهی به تمام افتخارات رسیده، ولی هنوز با تیم ملی آرژانتین موفق نشده جامی ببرد. او یک بار در فینال جام جهانی و دو بار در فینال کوپا آمریکا فرصت قهرمانی را از دست داده است.

گایاردو معتقد است که آرژانتین مدعی قهرمانی مسابقات نیست، ولی مسی می‌تواند معادلات را تغییر و بخت این تیم برای قهرمانی را افزایش دهد.

گایاردو که در دو جام جهانی 1998 و 2002 با آرژانتین حضور داشته گفت: «فکر می‌کنم آرژانتین در فوتبال جهان همیشه یکی از تیم‌های پیشرو بوده است. فکر می‌کنم در حال حاضر دو یا سه تیم در جهان بهتر از آرژانتین هستند. برزیل، آلمان و اسپانیا قبل از ما قرار می‌گیرند. ولی ما مسی را در تیم داریم و بخت ما برای قهرمانی محفوظ است.»

گایاردو اضافه کرد: «این یک حس عمومی در آرژانتین است. باور داریم که به خاطر مسی می‌توانیم به مهم‌ترین تیم مسابقات تبدیل شویم. ولی سه تیم برزیل، آلمان و اسپانیا بهتر از ما هستند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز