خبرگزاری کار ایران

رفاقت در کنار رقابت میان تیم‌های اصفهانی؛

حمایت ذوب‌آهن از سپاهان در دیدارهای باقی‌مانده

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۳۵

باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد از تیم همشهری خود در 5 دیدار آینده حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم همشمهری ذوب آهن و سپاهان اصفهان در فصل هفدهم شرایط کاملاً متفاوتی داشتند و برخلاف ذوب‌آهن که یکی از بهترین فصل‌های خود در تاریخ لیگ برتر را سپری می‌کند و تا کنون در رتبه دوم جدول ایستاده است، سپاهان شرایط خوبی ندارد و به جز 2 هفته اخیر که با پیروزی‌های خوبش کمی به وضعیتش در جدول لیگ برتر سر و سامان داده است، یکی از ضعیف‌ترین فصل‌هایش در ادوار مختلف لیگ برتر را تجربه کرده است.

این دو باشگاه که رقابت دیرینه‌ای در لیگ ایران داشته‌اند و حتی در برخی مقاطع اختلاف‌های شدیدی میان مدیران باشگاه ایجاد شده ولی بارها و در شرایط حساس برای دفاع از اعتبار فوتبال اصفهان با یکدیگر متحد شده‌اند.

در همین راستا باشگاه ذوب‌آهن با اعلام حمایت همه جانبه خود از سپاهان در 5 دیدار باقی‌مانده اعلام کرده از هیچ کمکی به تیم همشهری فروگذار نخواهد کرد تا طلایی‌پوشان هم بتوانند با بهترین رتبه ممکن فصل را به پایان برسانند.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا این خبر را تایید کرد.

سپاهان در حال حاضر با 27 امتیاز از 25 بازی در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز